anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty

Kategorie
kupujący
kupujący 1058
inne
inne 218
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
386
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
198
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1009
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Zwroty

PollyDog
#8 Zapaleniec#

Myślę, że bardzo dobrym pomysłem byłaby możliwość wyboru sposobu dostarczenia do sprzedającego zgłoszonego przez klienta zwrotu. Przykładowo - jeśli wysyłam do klienta paczkę przez Paczkomaty InPost, to zamiast dostarczenia zwrotu pod wskazany adres, wolałabym go odebrać z Paczkomatu wskazanego przeze mnie, tak samo jeśli wysyłam przez Pocztę Polską, to wolałbym zwrot odebrać w wybranej przeze mnie placówce poczty. Nie jestem w stanie przewidzieć kto i kiedy nada zwrot i tym samym nie mogę przewidzieć czy będę w momencie dostarczenia w domu, a z placówki czy z paczkomatu mogłabym go odebrać w dowolnym momencie.

1 Komentarz
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@PollyDog Cześć 🙂 Dzięki za wiadomość i sugestię. W najbliższym czasie taka możliwość się nie pojawi. Adres do zwrotu jest pobierany z warunków zwrotu (nie ma tam możliwości wybrania Paczkomatu ani konkretnej placówki Poczty Polskiej). Alternatywnym rozwiązaniem jest opcja przekierowania paczki w aplikacji InPost, jednak należy pamietać, że to kupujący decyduje, jaką metodą nada przesyłkę zwrotną (i może wybrać usługi innego kuriera niż InPost). 

oznacz moderatorów