Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Zgodę na wykorzystywanie plików cookie wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub zmienić klikając w Ustawienia plików cookie, w stopce strony. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
@kostas11 Cześć. 🙂 Dziękuję za Twój pomysł i makietę. Skonsultowałam to z odpowiednim zespołem i niestety nie planujemy zmian w tym kierunku. Według naszych badań kupujących interesuje końcowy efekt, czyli informacja o tym, kiedy otrzymają swoje zamówienie. Dlatego prezentujemy przewidywany czas dostawy, a nie informację o tym, kiedy sprzedający wyśle towar. Według naszych danych przewoźnicy dostarczają paczki na następny dzień z ~97% zgodnością z deklaracją.
To dodajcie do tego " Dostawa jutro" taki dopisek "Według naszych danych przewoźnicy dostarczają paczki na następny dzień z ~97% zgodnością z deklaracją. Jak nie będziesz miał farta to możesz się znaleźć w pozostałych 3% i czekać na paczkę kilka dni ( zgodnie z regulaminem wybranego przewoźnika )". Wtedy to będzie uczciwa i konkretna informacja dla kupujących, a nie wasze przewidywania.
Owszem, kupujących interesuje końcowy efekt, o ile jest on ukazywany w sposób wiarygodny. Bazowanie "na poprzednich wysyłkach sprzedającego" nijak ma się do rzeczywistości i nikt nigdy nikomu nie może zagwarantować wykonania usługi szybciej, niż jest to określone w regulaminie przewoźnika.
Ja w swoim punkcie kurierskim zawsze mówię klientom, że czas doręczenia może wynieść do dwóch dni roboczych przy paczkach nadawanych na paczkomat. Nigdy nie mówię: "tak, paczka będzie na jutro, InPost w 98% dostarcza na następny dzień do paczkomatów. Dostawa na następny dzień? Brzmi kusząco, tylko trzeba wziąć pod uwagę wszelkie zdarzenia losowe, miejsce zamieszkania odbiorcy, popularność oferty(1) oraz gabaryt kupowanych przedmiotów(2). Dzięki temu nadawca dokładnie wie jak wygląda czas realizacji usługi danego przewoźnika, a i tak klienci wracają, nawet zadowoleni, że paczki dochodzą szybko, niektóre paczki faktycznie dochodzą po dwóch dniach, ale to i tak nie ma znaczenia. "Poślizg" w terminach realizacji musi, ale to absolutnie musi być przekazany odbiorcy w sposób zrozumiały i wiarygodny. Ja bym się wstydził każdemu mówić, że paczka na pewno dojdzie na następny dzień, co będzie niezgodne z deklaracją i regulaminem przewoźnika.
1. Duża popularność oferty może wpłynąć na termin realizacji zamówienia, więc wysyłka następnego dnia nadal spełni warunki określone przez sprzedającego, jeżeli deklaruje, że wyśle towar w 24 godziny - wyświetlanie gwarantowanej dostawy na następny dzień to informacje niezgodne z prawdą i znów, zgodnie z regulaminem przewoźnika, na dostarczenie towaru są dwa dni robocze.
2. Czasami duże gabaryty mogą zmniejszyć wolumen dostarczanych przesyłek przy paczkomatach. Nie tylko duże, zdarza się nawet, że niektórzy klienci małymi gabarytami zawalają wszystkie skrytki A drobnicą bez multiskrytki, przez co paczki krążą po mieście po innych paczkomatach i klienci albo ich nie odbierają albo czekają na powrót - i znów mamy opóźnienie w dostawie, więc znów mamy wyświetloną informację niezgodną z prawdą.
InPost wiemy, że dostarcza w 97-98%. Tego chyba nie możemy powiedzieć o Allegro One sądząc po wszystkich tematach tutaj na Gadane 🙂 Nie wysyłam nimi, bo odkąd UPS zbiera paczki Allegro, to nawet sam kurier mi mówił, że są ciągłe problemy z paczkami: brak zleceń mimo nadania, problemy z aplikacją.
Z DPD to samo, odkąd wprowadzili Allegro DPD, to ich jakość usługi się strasznie pogorszyła. Gabaryty wysyłam tylko InPostem, bo z DPD wszystkie miałem uszkodzone. Po rozmowie z kurierem: ludzie po prostu nie chcą tam pracować bo dostawy Smart zwiększyły ilość paczek oraz dużych gabarytów i po prostu nie wytrzymują. Ale tutaj nie ma co porównywać, w każdym mieście przewoźnik pracuje inaczej, nie da się konkretnie powiedzieć Przewoźnik X jest do bani, bo gubią i niszczą paczki. W jednym mieście przewoźnik może wzorowo świadczyć swoje usługi, w innym może być totalne dno. Wszystko zależy od miejscowości i zatrudnionych pracowników.
Fajnie, gdyby Allegro opublikowało swoje badania wykazując jaki procent doręczeń było na następny dzień dla wszystkich miejscowości.
@ko_alka "Według naszych badań kupujących interesuje końcowy efekt, czyli informacja o tym, kiedy otrzymają swoje zamówienie. Dlatego prezentujemy przewidywany czas dostawy"
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.