Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
@dhkom Możesz mi podać numer tej przesyłki?
@dhkom Widzę, że sprawa była wyjaśniana 1 maja. Prawdopodobnie czas oczekiwania na kuriera wydłużył się ze względu na wolne dni. Jeśli jutro nadal nie otrzymasz informacji kiedy kurier pojawi się po odbiór przesyłki, odpowiedz na ostatnią wiadomość w korespondencji nr 51227728. Konsultanci będą ponownie interweniować.
Niestety nikt nie zainteresował się tematem. Skuteczność ZERO. Sprawę zgłaszam do Rzecznika praw konsumentów bo to chyba jakieś żarty ten wasz system pseudo interwencji nie mówiąc o samej dostawie do klienta.
@dhkom przesłaliśmy do Ciebie wiadomość w korespondencji z informacją o zamówieniu kuriera po odbiór przesyłki. Przepraszamy za wydłużony czas odpowiedzi.
@dhkom byś nic nie napisał to by leżała i z pół roku choć nie wiadomo czy i tak teraz ktoś na to zareaguje