Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Błąd techniczny: opóźnienie w doręczeniu przesyłek
Dostaliśmy listę przesyłek których dotyczy problem. Części z nich już minął termin na odbiór i zostały odebrane przez kuriera z punku, dla części z nich klienci napisali że ponieważ nie dostali kodu w odpowiednim czasie to nie będą w stanie ich odebrać ponieważ wyjeżdżają.
Chciałbym zapytam kto poniesie koszty tych przesyłek? Czy Allegro udostępni bezpłatnie etykiety do ponownych wysyłek jeśli klienci będą tego chcieli? Czy Allegro zwróci naliczone (współdzielone) koszty dostawy?
Allegro poprosi Cię o złożenie reklamacji, a co zrobią>...nic.
@DavidPL muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość. Tak jak napisaliśmy w e-mailu, wkrótce przekażemy Ci aktualne informacje o statusie przesyłek, nie musisz w związku z tym nic robić. Mogę uspokoić, że nie poniesiesz dodatkowych kosztów związanych z błędem.
Dodatkowych nie... A te które już poniosłem?
@DavidPL masz na myśli koszt dostawy do kupujących? Pytasz o sytuację, w której kupujący zrezygnują z zamówień ze względu na opóźnienie?
Mam na myśli Opłaty za udostępnienie metody płatności Allegro Pay oraz Orlen Operator - opłaty podstawowe w ramach Uslugi Allegro Smart w sytuacji kiedy paczka do nas wraca bo klient nie mógł jej odebrać ponieważ nie dostał kodu odbioru.
@DavidPL Paczki, do których klienci nie otrzymali kodów odbioru zostały wstrzymane do wyjaśnienia sprawy - wysłania prawidłowego kodu odbioru i nie wrócą do nadawcy bez dyspozycji sprzedawcy lub kupującego.
Oczywiście, masz prawo do złożenia reklamacji, natomiast naszym celem jest weryfikacja i wydanie paczek. Jeśli dany klient wyjechał, po otrzymaniu kodu odbioru może zwrócić się do nas z prośbą o przedłużenie czasu na odbiór.