Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Zamówiona paczka przez Allegro One Box ciagle jest „w magazynie” i status ten się nie zmienia. Przykro że o nie funkcjonalności tego rodzaju dostawy nigdzie nie zamieszczono informacji.
Z kim w takim przypadku kontaktować żeby rozstrzygnąć ten dylemat? Czy w takim przypadku jest możliwe dokonania zwrotu produktu? Z wcześniej zamieszczonych komentarzy rozumiem, że oczekiwanie na dostawę jest raczej blachą sprawą, potrzebowałbym jednak zakupionego produktu.
@Client:103181588 Zwrot zawsze możesz zgłosić. Możesz też żalić się do Allegro, ale dostaniesz odpowiedź, że "Przepraszamy, takie sytuacje nie są naszym standardem".
Najwyraźniej standardy przesyłek Allegro One są spełnione, jeśli 10% przesyłek dociera terminowo.
@Client:103181588 Napisz, proszę, o jaką przesyłkę chodzi.