Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mam pytanie dotyczące przesyłki kurierskiej DHL (numer śledzenia: AD00RM9G85), która została nadana za pośrednictwem Allegro.
Klient zgłosił się w dyskusji z informacją, że podał poprawne dane adresowe przy zakupie, natomiast w statusie przesyłki pojawiła się informacja o błędnych danych adresowych. Klient prosi o złożenie reklamacji u przewoźnika.
Z tego, co wiem, DHL ma infolinię tylko do godziny 17, a załatwienie sprawy mailowo może potrwać dość długo. Czy jako sprzedawca mogę to rozwiązać z poziomu allegro? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Numer śledzenia: Allegro AD00RM9G85
@NewKomers jasne, już konsultuję sprawę z przewoźnikiem. Wrócę do Ciebie z informacją.
Dobrze w takim razie czekam. Dziękuję.