Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
Proszę Allegro o pilną interwencję w sprawie doreczeń paczkek DPD.
Od zminy na Allegro Delivery, klienci nie widzą tych paczek w aplikacji DPD, nie dostają wystarczających narzedzi do monitorownia i zarządzania swoimi paczkami.
Do tego notorycznie paczki nie są dortęczane - wbijane są fikcyjne statusy np. odmowa przyjecia, nieudana próba doręczenia, błedny adres itd, itp ...
Mam przykłady, że klienci czekali na paczę w domu i nie doczekali się przesyłki.
Poniżej numery listów tylko z dnia dzisiajszego, które nie zostały doręczone z winy DPD i wracają do nas na magazyn:
AD0F3BHDX8C75KTTW
AD0PQVZXJTZTHRV8T
AD0796C4FD51F0GJQ
AD0KF6K3B6KTJKN1S
Ja nie pamiętam takiej skali problemów z DPD. do Tej pory dostawy relizowane były sprawnie. Co się zminiło? Czy możecie złożyć jakąś interwencje w tej sprawie i poinformować o jej postępie i efektach?
Klienci są strasznie sflustrowani i całe te negatywne emocje wylewają na nas, sprzedawców!
@automaxhit_pl dzięki za sygnał! Zgłosiłam prośbę o interwencję w sprawie podanych przesyłek oraz zweryfikowanie ich statusów.
Dostaw realizowanych przez Allegro Delivery, klient nie sprawdzi na stronie przewoźnika. Opcję śledzenia przesyłki udostępniamy klientowi z poziomu szczegółów zamówienia oraz na tej stronie.
Czy klient z tego poziomu ma jakąkolwiek możliwość przekierowania do punktu tak jak to jest w aplikacji DPD?
Czy jak Kurier odda paczkę do punktu to też tam będą pokazane informacje?
@TropicalPL w przypadku przesyłek Allegro Delivery DPD działa to tak jak przy innych przesyłkach Allegro Delivery, DPD jest tu podwykonawcą. Nie ma możliwości przekierowania przesyłki kurierskiej do punktu.
To jest dosłowinie cofnięcie się z technologią. Klienci mieli do wyboru: kontakt z kurierem, przeadresowanie paczki, przekierowanie do punktu odbioru lub jak wymiary paczki pozwalały, przekierowanie do automatu paczkowego. Teraz tych opcji, do których sie przyzwyczaili poprostu nie ma.
Kurier podejmuje jedną próbe doręczenia - i w przypadku braku odbiorcy w domu - paczka wraca.
Powiedźcie, czy to jest dobry kierunek? Tym bardziej teraz, przy takim nasileniu sprzedaży! Czy planujecie coś z tym zrobić, aby aplikacja od Allegro miala takie funkcije do których klienci się przyzwyczaili i z których korzystają?
PS. Kolejna paczka DPD wyslana wczoraj wylądowała ze statusem "Błędne dane adresowe" AD08JQ24PCJLPD1SQ - pomimo, ze adres jest poprawny. Klient choc bardzo by chciał, nie ma jak się skontaktowac z kudrierem, wiec dzwoni do nas. Zanim my dostaniemy odpowiedź od support allegro, to paczka wróci do nas na magazyn i kolejny klient niezadowolony.
@automaxhit_pl same przesyłki DPD (nie w ramach Allegro Delivery) działają jak dawniej. Co do numeru do kuriera wyświetlamy go klientowi w aplikacji - przy informacji o paczce w doręczeniu. Skonsultuję kwestie problemów z doręczeniem przesyłki AD08JQ24PCJLPD1SQ i wrócę do Ciebie z informacją.
Dzień dobry.
Zgadzam się z Pana wypowiedzią w 100% firma dpd to jakaś żenada od kilku dni oczekiwałem na paczkę pisali o błędnym adresie lub że nie było mnie w domu składałem reklamację wysyłałem pinezki na zekomy nr. telefonu do kuriera który nigdy nie odbiera bez żadnego efeku .moja cierpliwość dobiegła już końca i odstąpiłem od umowy kupna czekam na zwrot pieniędzy jednocześnie z uwagi na brak możliwości wyboru innej firmy kurierskiej założyłem konto na innej platformie zakupowej i zrobiłem potrzebne zakupy polecam aby inni zrobili to samo także szanowne Allegro obudźcie się bo ludzie zaczynają odchodzić. Już nigdy nie wybiorę firmy dpd jako dostawcy moich paczek. Pozdrawiam.
Syrena_zT Kolejna paczka z dzisiaj: AD02LN19N8LXPV2QJ, ostatnie dwa statusy:
4 lis 2025, 09:07 Przesyłka została wydana do doręczenia
4 lis 2025, 09:12 Nieudana próba doręczenia
Jak widać, kurier po 5 minutach po wydaniu mu paczki do doręczenia, wbił status "Nieudana próba doręczenia".
Od klienta dostalismy informację, że umówił się z kurierem, że zostawi paczkę w Żabce - pewnie nawet kurier nie wie, że paczek Allegro Delivery nie można przekierować do punktu odbioru, czego następstwem jest, ze klient nie dostał kodu odbioru i paczka tam na niego nie czekała. Żadnej kolejnej informacji klient już nie otrzymał.
Info od klienta:
„Dzień dobry. W związku z tym , że kurier był w godzinach mojej pracy, telefonicznie umówiliśmy się na przekierowanie paczki do Żabki na moim osiedlu. Jednak tam nie sprawdzili nawet czy paczka jest, ponieważ nie mam kodu odbioru. Nic takiego nie otrzymałam .
Proszę o ustosunkowanie się do mojej sprawy.”
Jak widać, tylko w dniu dzisiejszym jest ogrom spraw związanych z dostawami DPD. Skale tego poznałem dopiero, jak kazałem pracownikowi informować mnie na bieżąco o takich sprawach. Nie może tak być, że na nas spada obowiązek wyjasniana takich problemnów z dostawami skoro wzieliście na siebie cały proces dystrybucji jako Allegro Delivery.
Dzisiaj straclilismy na to ponad 3 godziny - samo wyjaśninaie problemów, co gorsza, nie sa one wyjasnone - tylko w toku, bo paczki nie zostały doręczone, więc od jutra rana musimy podjąć kolejne działania.
Prosimy przyjrzeć się temu problemowi i wdrożenie jakiś rozwiązań.
@automaxhit_pl Ta przesyłka, jak i wcześniejsza, o której sprawdzenie prosiła Alicja, powinny zostać jutro doręczone. Jeśli tak się nie stanie, prosimy o sygnał. Będziemy interweniować ponownie.