Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór !
27/11/br. Allegro Delivery zawaliło dostawę zakupionego produktu do swojego paczkomatu ONE BOX.
Przesyłka zaginęła, od 2 tygodni koresponduję sobie z konsultantami, bez skutku.
Sprawa oczywista, ale brak woli naprawienia szkody przez Allegro.
Macie jakiś pomysł ? Vivace3
Oni nie widzą problemu, lubią korespondować, później przestaną odpisywać a problem....💩
Dobry wieczór !
Przewoźnik i numer przesyłki
Allegro
A001BM7QV4
Allegro One Box, zielony automat
Barcicka 73
01-839 Warszawa
@vivace3 "Allegro Delivery zawaliło dostawę zakupionego produktu do swojego paczkomatu ONE BOX"
Może drobnostka ale warto zauważyć i pamietać o tym, że automaty paczkowe Allegro nie mają nazwy Paczkomat. Paczkomat to nazwa zastrzeżona przez firme Inpost i tylko ich automaty paczkowe to "paczkomaty"
Błąd - nie koresponduj z konsultantami - to jest bez sensu. Poproś Allegro o przesłanie regulaminu przesyłek "Allegro ONE BOX". Formularz kontaktowy z Allegro i zgłaszasz reklamację.
Zaraz możesz dostać negatywa od kupującego za opóźnienie w dostawie. Jak go dostaniesz to pisz do Allegro - wyświetlą go, lecz nie będzie liczony do oceny, bo to przesyłka Allegro i wtedy piszą, że wina leży po stronie przewoźnika.
Ponad 2 tygodnie - ta przesyłka przecież już się nie odnajdzie, co na to kupujący?
Bo stanowisko Allegro znam bez żadnych informacji.