Szanowni Pracownicy Platformy Allegro!
Dzień dobry!
Jestem nowym sprzedawcą na platformie Allegro, a moja sklep skupia się na sprzedaży tabletów. Wczoraj, podczas obsługi zamówienia, ze względu na nieukończony proces integracji z magazynem zagranicznym, wygenerowałem list przewozowy za pomocą modułu Shipment platformy, a następnie powierzyłem magazynowi zagranicznemu drukowanie listu przewozowego oraz realizację wysyłki. Niestety, obecnie nie mogę znaleźć informacji o śladzie logistycznym tego zamówienia w panelu sprzedawcy. Dlatego uprzejmie proszę o pomoc w weryfikacji poniższych kwestii:
1. Czy ślad logistyczny tego zamówienia został już zsynchronizowany z systemem platformy?
2. Jeśli nie został zsynchronizowany, czy konieczne jest dostarczenie dodatkowych dokumentów potwierdzających wysyłkę, aby zakończyć integrację informacji logistycznych?
3. Proszę o wskazówki dotyczące poprawnego procesu obsługi wysyłki z magazynu zagranicznego przy użyciu listu przewozowego generowanego przez platformę w przyszłości.
Dzień dobry @AMDevpro! Podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy, sprawdzę, czy wszystko ok ze statusem przesyłki 🙂
Jeśli przesyłki generujesz przez Wysyłam z Allegro to jej dane są powiązane z zamówieniem, natomiast jeśli przesyłki nadajesz poza naszym systemem i korzystasz z przewoźników, którzy nie są z nami zintegrowani, to abyśmy otrzymali informacje o statusie przesyłki, musisz przekazać zamaskowany e-mail kupującego.
76713c40-d204-11f0-8fb3-911dc086a85c
80c548d0-d268-11f0-ae5b-bd4bfd8306a4
50068ca0-d2b7-11f0-96cb-87643c0fac60
9a9afb00-d35e-11f0-9d62-e77a7f2feffd
@AMDevpro dziękuję! Wszystko elegancko 👌
Do każdego zamówienia, mamy w systemie numer przesyłki.
Numer śledzenia został wpisany przeze mnie na podstawie informacji zawartych na liście przewozowym, jednak nie mogę znaleźć żadnych danych o śladzie logistycznym za pomocą tego numeru.
@AMDevpro wszystkie przesyłki mają status "Przesyłka została przygotowana przez nadawcę".
Możesz to sprawdzić na tej stronie.
Złożyłem zamówienie wczoraj rano i wysłałem je tego samego dnia, ale nie mogę znaleźć informacji logistycznych – status nadal pokazuje „Nadawca przygotował przesyłkę do wysyłki”. Czy są jakieś inne sposoby, by sprawdzić ślad przesyłki?
@AMDevpro na stronie, którą podsyłaliśmy podawaj proszę numer przesyłki z Allegro, czyli np. dla numeru 1031732868533U to AD0F5ZFC8N0LSK0NM.
Natomiast dla zamówienia nr 76713c40-d204-11f0-8fb3-911dc086a85c masz dodane dwa numery przesyłek, jeden nasz AD0F5ZFC8N0LSK0NM, drugi to 1031790003013U, czy to jest numer dodany przez Ciebie? Dla tej przesyłki nie mamy informacji o statusie, nadałeś ją przez Wysyłam z Allegro?
Samo dodanie numeru przesyłki nie spowoduje, że otrzymamy jej status.
Dodałem numer 1031790003013U. List przewozowy wygenerowałem za pośrednictwem platformy Allegro, a następnie powierzyłem magazynowi zagranicznemu jego drukowanie oraz realizację wysyłki.
@AMDevpro, jeśli wygenerowałeś przesyłkę na Allegro to otrzymamy poprawny status, ale tutaj numer dodany przez Ciebie nie zgadza się z naszym.
Czy masz informację z magazynu, że przesyłka np. ta ze zrzutu, czyli AD01GBR4R5, została nadana? Podany przez Ciebie numer (29973037296) nie zgadza się z numerem wewnętrznym przewoźnika (29972262706) stąd pytanie, skąd ten dodany przez Ciebie numer pochodzi?
Ponieważ była to moja pierwsza wysyłka, kilkakrotnie kliknąłem przycisk oznaczony na obrazku jako „DISPATCH PARCEL”, co spowodowało wygenerowanie kilku różnych listów przewozowych. Czy mogę uzyskać informacje logistyczne, dostarczając wam anonimizowany adres e-mail kupującego? Przepraszam za utrudnienia, jakie spowodowałem.
@AMDevpro nie ma konieczności przesyłania zamaskowanego adresu mailowego klienta. W zamówieniu 76713c40-d204-11f0-8fb3-911dc086a85c są przypisane dwa numery przesyłek. Jeden poprawny (przesyłka zarejestrowana, jeszcze nie nadana) drugi niepoprawny. Czy drugi numer paczki dodałeś do zamówienia ręcznie? Chodzi o numer 1031790003013U