anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak sprawdzić ślad logistyczny zamówienia już wysłanego?

MAMY ROZWIĄZANIE!
AMDevpro
#8 Zapaleniec

Szanowni Pracownicy Platformy Allegro!
Dzień dobry!

Jestem nowym sprzedawcą na platformie Allegro, a moja sklep skupia się na sprzedaży tabletów. Wczoraj, podczas obsługi zamówienia, ze względu na nieukończony proces integracji z magazynem zagranicznym, wygenerowałem list przewozowy za pomocą modułu Shipment platformy, a następnie powierzyłem magazynowi zagranicznemu drukowanie listu przewozowego oraz realizację wysyłki. Niestety, obecnie nie mogę znaleźć informacji o śladzie logistycznym tego zamówienia w panelu sprzedawcy. Dlatego uprzejmie proszę o pomoc w weryfikacji poniższych kwestii:

1. Czy ślad logistyczny tego zamówienia został już zsynchronizowany z systemem platformy?
2. Jeśli nie został zsynchronizowany, czy konieczne jest dostarczenie dodatkowych dokumentów potwierdzających wysyłkę, aby zakończyć integrację informacji logistycznych?
3. Proszę o wskazówki dotyczące poprawnego procesu obsługi wysyłki z magazynu zagranicznego przy użyciu listu przewozowego generowanego przez platformę w przyszłości.

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Dzień dobry @AMDevpro! Podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy, sprawdzę, czy wszystko ok ze statusem przesyłki 🙂 
Jeśli przesyłki generujesz przez Wysyłam z Allegro to jej dane są powiązane z zamówieniem, natomiast jeśli przesyłki nadajesz poza naszym systemem i korzystasz z przewoźników, którzy nie są z nami zintegrowani, to abyśmy otrzymali informacje o statusie przesyłki, musisz przekazać zamaskowany e-mail kupującego

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AMDevpro
#8 Zapaleniec

76713c40-d204-11f0-8fb3-911dc086a85c

80c548d0-d268-11f0-ae5b-bd4bfd8306a4

50068ca0-d2b7-11f0-96cb-87643c0fac60

9a9afb00-d35e-11f0-9d62-e77a7f2feffd

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@AMDevpro dziękuję! Wszystko elegancko 👌
Do każdego zamówienia, mamy w systemie numer przesyłki. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AMDevpro
#8 Zapaleniec

Numer śledzenia został wpisany przeze mnie na podstawie informacji zawartych na liście przewozowym, jednak nie mogę znaleźć żadnych danych o śladzie logistycznym za pomocą tego numeru.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@AMDevpro tu se wklej numer 

https://allegro.pl/allegrodelivery/sledzenie-paczki

__________
Κώστας
oznacz moderatorów
AMDevpro
#8 Zapaleniec

AMDevpro_0-1765287886245.png

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@AMDevpro wszystkie przesyłki mają status "Przesyłka została przygotowana przez nadawcę".
Możesz to sprawdzić na tej stronie

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AMDevpro
#8 Zapaleniec

AMDevpro_0-1765288120721.png

 

oznacz moderatorów
AMDevpro
#8 Zapaleniec

Złożyłem zamówienie wczoraj rano i wysłałem je tego samego dnia, ale nie mogę znaleźć informacji logistycznych – status nadal pokazuje „Nadawca przygotował przesyłkę do wysyłki”. Czy są jakieś inne sposoby, by sprawdzić ślad przesyłki?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@AMDevpro na stronie, którą podsyłaliśmy podawaj proszę numer przesyłki z Allegro, czyli np. dla numeru 1031732868533U to AD0F5ZFC8N0LSK0NM. 
Natomiast dla zamówienia nr 76713c40-d204-11f0-8fb3-911dc086a85c masz dodane dwa numery przesyłek, jeden nasz AD0F5ZFC8N0LSK0NM, drugi to 1031790003013U, czy to jest numer dodany przez Ciebie? Dla tej przesyłki nie mamy informacji o statusie, nadałeś ją przez Wysyłam z Allegro?
Samo dodanie numeru przesyłki nie spowoduje, że otrzymamy jej status. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AMDevpro
#8 Zapaleniec

 Dodałem numer 1031790003013U. List przewozowy wygenerowałem za pośrednictwem platformy Allegro, a następnie powierzyłem magazynowi zagranicznemu jego drukowanie oraz realizację wysyłki.

AMDevpro_0-1765290327388.pngAMDevpro_1-1765290412012.png

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@AMDevpro, jeśli wygenerowałeś przesyłkę na Allegro to otrzymamy poprawny status, ale tutaj numer dodany przez Ciebie nie zgadza się z naszym.
Czy masz informację z magazynu, że przesyłka np. ta ze zrzutu, czyli AD01GBR4R5, została nadana? Podany przez Ciebie numer (29973037296) nie zgadza się z numerem wewnętrznym przewoźnika (29972262706) stąd pytanie, skąd ten dodany przez Ciebie numer pochodzi?

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AMDevpro
#8 Zapaleniec

Ponieważ była to moja pierwsza wysyłka, kilkakrotnie kliknąłem przycisk oznaczony na obrazku jako „DISPATCH PARCEL”, co spowodowało wygenerowanie kilku różnych listów przewozowych. Czy mogę uzyskać informacje logistyczne, dostarczając wam anonimizowany adres e-mail kupującego? Przepraszam za utrudnienia, jakie spowodowałem.

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@AMDevpro nie ma konieczności przesyłania zamaskowanego adresu mailowego klienta. W zamówieniu 76713c40-d204-11f0-8fb3-911dc086a85c są przypisane dwa numery przesyłek. Jeden poprawny (przesyłka zarejestrowana, jeszcze nie nadana) drugi niepoprawny. Czy drugi numer paczki dodałeś do zamówienia ręcznie? Chodzi o numer 1031790003013U

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów