anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier Allegro One - brak podjazdów kuriera

blebux
#8 Zapaleniec#

Mam dwa konta ALlegro, na obu realizuję sprzedaż i odbiór przesyłek przez kurierów. Wszyscy działają bez zarzutu, oprócz kuriera ALlegro One, którego w tym miesiacu widziałem tylko jeden raz. Poza tym dziewięc razy zlecenie podjazdu nie zostało zrealizowane. We wrześniu podobnie. Kilkanaście zgłoszeń i cały czas te same odpowiedzi: że interweniują w oddziale,m że dołożą starań. Ale nic się nie zmieniło.Wychodzi więc na to, że deklaracje dostawy oraz realizacja podjazdów kuriera to zwyczajny szwindel.  Prosze o podpowiedź, gdzie mogę to zgłosić. Allegro nie potrafi lub nie chce rozwiązać problemu.

 

Nie zrealizowano podjazdu w następujące dni i z przesyłkami:

29 paź 2024: A0017RYF19,

25 paź 2024: A0017F7AN8

23 paź 2024: A00174GQG8

22 paź 2024: A0016ZI8M6, A0016ZI8P9, A0016ZI8O2,

21 paź 2024,: A0016UMRO9, A0016QGOG2, A0016QGOF4, A0016QGOE7

18 paź 2024: A0016K9R78, A0016K9R60, A0016JHIU8, A0016JHIX2, A0016JHIV6

17 paź 2024: A0016H07M8, A0016H07K2, A0016F07G4, A0016F07F6

16 paź 2024: A00168FDH8,

11 paź 2024: A0015NBA17

 

Na drugim koncie:

 

23 paź 2024: A00174KG56

22 paź 2024: A0016ZMUF0, A0016ZMUE3

 

Numery spraw:

44748147
44748173
44748192
44748229
44748248
44748269
44748282
44748293
44748315
45597956
45627250
45707395
45754777
 
Dodam,, że Allegro uniemożliwia złozęnie reklamacji na brak podjazdu kuriera - nie ma w ogóle takiej opcji.
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@blebux Sprawdziłam pierwszą sprawę od góry 44748147 i widzę, że tam została złożona reklamacja właśnie na nie wykonanie podjazdu - zatem jest taka możliwość i z niej skorzystałeś. Pozwolę sobie również zacytować część decyzji reklamacyjnej "jestem zobowiązana poinformować, że godzina graniczna dla kodu 41-819 to godzina 13:00, przesyłki nadane po tej godzinie są odbierane następnego dnia roboczego. Kurier odebrał przesyłkę następnego dnia roboczego, tj poniedziałek 16.09.2024 r.

Dodam, że w związku z Regulaminem “Allegro Delivery”, § 15. REKLAMACJE, punkt 4 - nie gwarantujemy usługi zlecenia odbioru przez kuriera, dlatego nie uznaję reklamacji."

W tym samym mailu otrzymałeś informację, że możesz odwołać się od tej decyzji w kontynuacji korespondencji w ciągu 14 dni. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

blebux
#8 Zapaleniec#

Skoro nie odpowiadacie za odbiory przesyłek, to chyba taka usługa jest bez sensu. Prosze w takim razie skorygować wyświetlane na moim koncie informacje o terminie dostarczenia przesyłki, bo sa nieprawdziwe. Przygotowuję przesyłke o 9-ej rano, zgłaszam podjazd kuriera, on sie nie pojawia, więc ja wieczorem nadaję to co nieodebrane przez kuriera do paczkomatu, on opróżnia paczkomat następnego dnia lub jeszcze kolejnego,. Z nadania JUTRO (tak nazwaliście o ironio przesyłkę) robią się 3 dni. Klient ma prawo czuć się oszukany. I w odpowiedzi jest nieprawda kurier nie odebrał przesyłki, tylko wyjął zaległą przesyłkę z paczkomatu. Serwis Allegro piętrzy kłopoty i nieprawdziwe informacje. Żenujące to jest,

oznacz moderatorów

blebux
#8 Zapaleniec#

"Dodam, że w związku z Regulaminem “Allegro Delivery”, § 15. REKLAMACJE, punkt 4 - nie gwarantujemy usługi zlecenia odbioru przez kuriera, dlatego nie uznaję reklamacji."

 

Kto w takim razie odpowiada i po co jest ta opcja? Jeśli nie macie możliwości odbierania przesyłek, to proszę usunąć tę przesyłkę z Allegro Delivery, Jakoś INpost nie ma takich problemów, ani Orlen, ani DPD, ani UPS.

oznacz moderatorów

blebux
#8 Zapaleniec#

https://allegro.pl/kampania/one/kurier#

 

Tutaj nie ma ŻADNEJ infomacji o tym, że nie odpowiadacie Państwo za brak podjazdów kuriera,

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@blebux konsultuję sprawę Twojej reklamacji i gdy ustalę więcej szczegółów, wrócę do Ciebie z informacją. 

oznacz moderatorów