Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam dwa konta ALlegro, na obu realizuję sprzedaż i odbiór przesyłek przez kurierów. Wszyscy działają bez zarzutu, oprócz kuriera ALlegro One, którego w tym miesiacu widziałem tylko jeden raz. Poza tym dziewięc razy zlecenie podjazdu nie zostało zrealizowane. We wrześniu podobnie. Kilkanaście zgłoszeń i cały czas te same odpowiedzi: że interweniują w oddziale,m że dołożą starań. Ale nic się nie zmieniło.Wychodzi więc na to, że deklaracje dostawy oraz realizacja podjazdów kuriera to zwyczajny szwindel.  Prosze o podpowiedź, gdzie mogę to zgłosić. Allegro nie potrafi lub nie chce rozwiązać problemu.
Nie zrealizowano podjazdu w następujące dni i z przesyłkami:
29 paź 2024: A0017RYF19,
25 paź 2024: A0017F7AN8
23 paź 2024: A00174GQG8
22 paź 2024: A0016ZI8M6, A0016ZI8P9, A0016ZI8O2,
21 paź 2024,: A0016UMRO9, A0016QGOG2, A0016QGOF4, A0016QGOE7
18 paź 2024: A0016K9R78, A0016K9R60, A0016JHIU8, A0016JHIX2, A0016JHIV6
17 paź 2024: A0016H07M8, A0016H07K2, A0016F07G4, A0016F07F6
16 paź 2024: A00168FDH8,
11 paź 2024: A0015NBA17
Na drugim koncie:
23 paź 2024: A00174KG56
22 paź 2024: A0016ZMUF0, A0016ZMUE3
Numery spraw:
@blebux Sprawdziłam pierwszą sprawę od góry 44748147 i widzę, że tam została złożona reklamacja właśnie na nie wykonanie podjazdu - zatem jest taka możliwość i z niej skorzystałeś. Pozwolę sobie również zacytować część decyzji reklamacyjnej "jestem zobowiązana poinformować, że godzina graniczna dla kodu 41-819 to godzina 13:00, przesyłki nadane po tej godzinie są odbierane następnego dnia roboczego. Kurier odebrał przesyłkę następnego dnia roboczego, tj poniedziałek 16.09.2024 r.
Dodam, że w związku z Regulaminem “Allegro Delivery”, § 15. REKLAMACJE, punkt 4 - nie gwarantujemy usługi zlecenia odbioru przez kuriera, dlatego nie uznaję reklamacji."
W tym samym mailu otrzymałeś informację, że możesz odwołać się od tej decyzji w kontynuacji korespondencji w ciągu 14 dni.
Skoro nie odpowiadacie za odbiory przesyłek, to chyba taka usługa jest bez sensu. Prosze w takim razie skorygować wyświetlane na moim koncie informacje o terminie dostarczenia przesyłki, bo sa nieprawdziwe. Przygotowuję przesyłke o 9-ej rano, zgłaszam podjazd kuriera, on sie nie pojawia, więc ja wieczorem nadaję to co nieodebrane przez kuriera do paczkomatu, on opróżnia paczkomat następnego dnia lub jeszcze kolejnego,. Z nadania JUTRO (tak nazwaliście o ironio przesyłkę) robią się 3 dni. Klient ma prawo czuć się oszukany. I w odpowiedzi jest nieprawda kurier nie odebrał przesyłki, tylko wyjął zaległą przesyłkę z paczkomatu. Serwis Allegro piętrzy kłopoty i nieprawdziwe informacje. Żenujące to jest,
"Dodam, że w związku z Regulaminem “Allegro Delivery”, § 15. REKLAMACJE, punkt 4 - nie gwarantujemy usługi zlecenia odbioru przez kuriera, dlatego nie uznaję reklamacji."
Kto w takim razie odpowiada i po co jest ta opcja? Jeśli nie macie możliwości odbierania przesyłek, to proszę usunąć tę przesyłkę z Allegro Delivery, Jakoś INpost nie ma takich problemów, ani Orlen, ani DPD, ani UPS.
https://allegro.pl/kampania/one/kurier#
Tutaj nie ma ŻADNEJ infomacji o tym, że nie odpowiadacie Państwo za brak podjazdów kuriera,
@blebux konsultuję sprawę Twojej reklamacji i gdy ustalę więcej szczegółów, wrócę do Ciebie z informacją.