Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kurier w ramach Allegro Delivery 26.07 nie odebrał paczki i do dnia dzisiejszego (30.07) po nią nie przyjechał. Dotyczy paczki A000VK6M17, numer zlecenia 11434622. Proszę o interwencje i odebranie paczki. Oraz o wyłączenie tej przesyłki ze statystyk jakości sprzedaży.
Regulamin “Allegro Delivery”
§ 15. REKLAMACJE, punkt 4 - nie gwarantujemy usługi zlecenia odbioru przez kuriera,
więc lepiej nadaj tę paczkę samodzielnie...
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Nie mogę ponownie zlecić podjazdu tej samej przesyłki. Zmienić metody dostawy wybranej przez kupującego też nie powinienem.
@el12_krakow jeśli termin podjazdu minął, możesz zamówić go ponownie klikając w Szczegóły - Przesyłka.
U mnie ten sam problem, paczka zgłoszona do odbioru przez kuriera w ramach Allegro Delivery i nic... żadnego kuriera. To była moja pierwsza sprzedaż na Allegro i od razu wtop, z uwagi na nie dotrzymanie terminu dostawy nabywca anulował zakup, a Allegro prowizję wzięło.
Jest jakiś inne sposób kontaktu z Allegro czy nie? Jest szansa/sens walczyć o zwrot tej prowizji?
@NowoczesnePokoje Jeżeli kupujący anulował zakup i paczka nie została wysłana, masz opcję zwrotu prowizji rozwijając przycisk "Akcje" na listingu zamówień.
@NowoczesnePokoje dziękuję za sygnał. Poproszę o numer tej przesyłki. Również tutaj postaram się czegoś więcej dowiedzieć.
@ayo80 Niestety, nie mam nigdzie takiej możliwości. Nie ma nawet informacji kiedy termin odbioru mija.
Edit: Ta odpowiedź miała być do wiadomości wyżej
@el12_krakow rozumiem. W takim razie podaj mi proszę numer zamówienia.
0da299c0-4a6f-11ef-a378-075fc7143393
@el12_krakow napisaliśmy już do Ciebie maila w sprawie podjazdów, dlatego sprawdź proszę skrzynkę i odpowiedz na tę wiadomość.
@el12_krakow aktualnie ustalam przyczynę nieodebranej paczki przez kuriera. Jak tylko otrzymam informację - wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Paczka A000VJARD8 nadana w punkcie w piątek, tez Kraków, do dziś nikt jej nie odebrał. I nie jest to pojedyncza sytuacja, od kilku miesięcy odbiory z punktów są po 3-4 dniach. I kto za to dostaje po łapach? Oczywiście sprzedający, bo statystyka doręczeń się nie zgadza. Rozmawiałem z pracownikami kilku punktów AllegroOne w mojej okolicy i każdy mówi to samo: AllegroOne to jeden wielki burdel na kółka, raz przyjeżdża dwóch różnych kurierów jednego dnia, potem przez 3-4 dni nie przyjeżdża nikt i tak od kilku miesięcy! Od marca tego roku w statystykach doręczeń AllegroOne zdecydowanie przebiło na minus nawet Pocztę Polską czy FedEx - miesiąc w miesiąc jesteś najgorszym kurierem w Polsce i do tego zmuszacie Sprzedawców ze smartem do korzystania z tego dziadostwa. Od dziś każdy Kupujący z AllegroOne do listu dostaje informację z opisem sytuacji i linkiem do AllegroGadane z ostrzeżeniem, żeby się zastanowił dwa razy zanim wybierze tę formę wysyłki, bo problemy z odbiorem i terminowością dostaw są od samego początku istnienia AO.
@citymaps dziękuję za informację. Również konsultuję sprawę tej przesyłki.
Witam, po moją przesyłkę Allegro One Box również nikt od kilku dni nie przyjeżdża. nr zlecenia 11640649, nr listu A000XNIB91. Statystyki lecą w dól, klient niezadowolony. Co zrobić w tej sprawie?
i jeszcze garść statystyk: od 1 stycznia nadaliśmy ok 3600 przesyłek (87% to Inpost, reszta AllegroOne, DPD, DHL, Poczta). W tym czasie otrzymaliśmy 21 zgłoszeń od Klientów z pretensjami, że od wielu dni nie otrzymali paczki: jedno z Poczty, jedno z DHL Zagranica, trzy z inPostu i... 16 z AllegroOne. Odpowiadacie za 76% skarg na opóźnienia podczas gdy generujecie niecałe 8% ruchu paczkowego. Brawo! Tak trzymać!
@citymaps w imieniu Pauli wracam z informacją, że wysłaliśmy już do oddziału interwencje w sprawie Twoich przesyłek. Przepraszam za te sytuacje.
Kurier DPD Allegro Delivery zamówiony 30.07 ok. godz. 12 nie podjechał po przesyłkę nr A000VYO8B4. Zlecenie podjazdu 11504315. Proszę o interwencję u przewoźnika, poinformowanie klienta, że opóźnienie nie jest z winy sprzedającego i wykluczenie ze statystyk zamówienia e9e6e970-4dd2-11ef-b084-a79383163ff2.
@Mydlarnia_Venus interweniujemy już w oddziale odpowiedzialnym za ten podjazd i wykluczyliśmy to zamówienie z jakości Twojej sprzedaży.
Dziękuję