Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niedostarczone zamówienie o numerze 684e4a13-b5d8-11f0-8c76-1178e51a7c75 klient: [edycja]
Wysłano 31.10
@ABC-Narzedziowe zgłosiłam prośbę o interwencję i wrócę z informacją.
@ABC-Narzedziowe interweniujemy w sprawie paczki u przewoźnika, aby ustalić jej losy. Będziemy informować Cię w zgłoszeniu mailowym o numerze 55908595. 😊
W przypadku zwrotu pieniędzy przy zagubionej paczce kwota zwracana jest na nasze konto które podajemy w zgłoszeniu a my oddajemy wpłatę przez allegro?
@ABC-Narzedziowe O jaki zwrot chodzi? Z reklamacji?
Zgłaszaliśmy o zwrot środków ponieważ paczka została zgubiona i jest informacja że się nie odnalazła
@ABC-Narzedziowe w przypadku uznanej reklamacji, otrzymasz zwrot pieniędzy na rachunek podany w formularzu reklamacyjnym.
W kwestii zwrotu pieniędzy dla klienta za zamówienie, to zależy od tego, co uzgodniliście między sobą. Jeśli nie wysyłasz nowego produktu do klienta, to należałoby zlecić zwrot pieniędzy za zamówienie, jeżeli klient go nie otrzymał. 😊