anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

o co chodzi

fenikx
#2 Obserwator

Wykryliśmy awarię i specjaliści już pracują nad jej usunięciem. W tej chwili nie możesz wygenerować przesyłek zwrotnych przez: DPD Pickup (zwrot w punkcie).

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@fenikx święta 🙂 przeciążenia, poczekaj jak usuną awarię 😄

__________
Κώστας
oznacz moderatorów

fenikx
#2 Obserwator

Chcę dokonać zwrotu i nie mogę bo nie można nadać etykiety a święta są 24 a nie 9 grudnia 

oznacz moderatorów

radicalman-ivo
#7 Wielbiciel

Ja muszę odesłać paczkę z uszkodzonym towarem a termin darmowego zwrotu mija dziś. Ty zapewne masz trochę więcej czasu na zwrot - 14 dni od odbioru.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@radicalman-ivo  reklamowane przedmioty udostępniasz sprzedawcy. I on decyduje czy je odbiera osobiście czy wysyła kuriera czy etykietę do nadania w punkcie.

oznacz moderatorów

fenikx
#2 Obserwator

Zawszę jak robię zwrot to naciskam zwrot i z automatu robi się etykieta a tu jakiś problem niby, że awaria może ona trwać nawet jak minie termin zwrotu. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@fenikx ten problem dotyczy tylko jednego typu przesyłek zwrotnych, aby nadać przesyłkę, możesz wybrać inną metodę dostawy zwracanego produktu. 
Sprawdź to proszę, a jeśli pojawi się problem, podaj proszę numer zamówienia, pomogę! 

@radicalman-ivo Ciebie także poproszę o numer zamówienia, jeśli inna metoda wysyłki zwrotu nie będzie dostępna. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Leskos-Art
#7 Wielbiciel

Dzień dobry, chcę odesłać nieprawidłowy produkt, w mailu otrzymałem link do pobrania etykiety, ale pod linkiem żadnej etykiety pobrać się nie da, jest tekst: "Wydrukuj i nadaj przesyłkę zwrotną:" i nic więcej. Zamówienie otrzymałem przez paczkomat InPost, nr zamówienia: f8fd2520-d1b9-11f0-9d62-e77a7f2feffd

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Dzień dobry @Leskos-Art! Numer podany w wiadomości e-mail to nie jest kod nadania przesyłki zwrotnej.  
W przypadku reklamacji to sprzedający powinien odebrać od Ciebie towar (lub przesłać Ci etykietę), natomiast ponieważ to zamówienie Smart! to możesz wygenerować samodzielnie w ramach zwrotu etykietę, aby to zrobić w szczegółach zamówienia wybierz proszę "zwróć zakup". 
Wypełnij proszę formularz, wtedy otrzymasz od nas kod nadania przesyłki zwrotnej. 
Zgłosiłam już, że powiadomienie e-mail, jakie otrzymałeś w sprawie reklamacji wprowadza w błąd. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów