Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam przesyłkę o numerze AD013J0D35 (Allegro DHL), która według systemu została doręczona, ale jej nie otrzymałam. Proszę o sprawdzenie, gdzie się znajduje i jak mogę ją odebrać.
Klient, widząc status doręczenia, oczekuje zwrotu środków,
a ja nie mogę go zrealizować, dopóki nie otrzymam zwrotu towaru.
Zgodnie z informacjami w systemie:
– 13.10.2025 przesyłka została zwrócona do nadawcy,
– 16.10.2025 o godz. 13:22 otrzymała status „Przesyłka została doręczona”.
Niestety, paczka **nie została do mnie doręczona fizycznie**
i nie otrzymałam żadnego powiadomienia o możliwości jej odbioru.
Proszę o pilne sprawdzenie, gdzie znajduje się paczka
i przekazanie informacji, jak mogę ją odebrać.
@nashavita Przekazałam Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Będę Cię informować na bieżąco.
Zgłoś formalną reklamację z poziomu Wysyłam z Allegro lub przez formularz na stronie https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje
Do tej pory moja sprawa dotycząca przesyłki nr AD013J0D35
nie została jeszcze rozwiązana.
@nashavita bardzo Cię przepraszam, że trwa to tak długo, gdy tylko otrzymamy informację od oddziału, otrzymasz od nas informację w korespondencji e-mail (nr sprawy 54872794).