Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Chciałam zgłosić problem z odbiorem paczek Allegro OneBox obsługiwanej przez firmę DPD.
Już któryś raz z kolei mieliśmy ostatnio sytuację, że zamawiając kuriera po odbiór paczek około godziny 10 (odbiór ustawiony jest między godziną 12:00-16:00) kurier dzwoni do nas przed godziną 12, że on już nie podjedzie po paczki bo już był w naszym rejonie wcześniej.
Co mamy robić w takiej sytuacji? Nie po to zamawiamy podjazd kuriera żeby za nim jeździć po mieście aby przekazać mu paczki.
Czy dla zasady następnym razem mam zostawić paczki i niech je odbierze następnego dnia a do naszych klientów on razu wysłać wiadomość, że "Z uwagi na niewywiązanie się kurierów DPD z umowy zawartej z serwisem Allegro kurier mimo zamówienia podjazdu się nie stawił po odbiór paczek. Winę za zaistniałą sytuację ponosi serwis Allegro oraz firma DPD."
I od razu zaznaczę, że jeśli jestem w stanie zamówić podjazd wcześniej to to robię, ale czasami mamy na tyle paczek do pakowania że nie zawsze się da. A nawet jak zamawiam podjazd koło 9 to też potrafi kurier zadzwonić, że nie podjedzie a potem się okazuje że za pół godziny jest 2 ulice niżej z paczkami.
@WarsztatNadruku podaj proszę kilka przykładowych zamówień. Zweryfikuję sprawę.
To jest ostatnie zamówienie z zeszłego piątku mimo iż podjazd został zamówiony około godziny 10 dostaliśmy telefon od kuriera przed godziną 12, że on już był w naszym rejonie i musimy zwieźć paczkę do punktu nadawczego.
Nie jestem w stanie sobie przypomnieć teraz wszystkich sytuacji, ale po ostatnim piątku już mamy dość takiego tłumaczenia. Skoro wysyłając poprzez Allegro paczki kurierem DPD i ma on odebrać paczki między godziną 12:00 a 16:00 to taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Dziś też zamówiłam podjazd kuriera DPD przed godziną 10 i czekam teraz czy łaskawie po te paczki przyjedzie czy nam zadzwoni za 5 dwunasta, że mamy sobie je zawieźć do punktu bo jego już u nas nie będzie.
A jeśli ta sytuacja powtórzy się dziś to nie zostanie nam nic innego jak pozbyć się opcji wysyłki poprzez kuriera DPD i Allegro OneBox obsługiwanego przez DPD, albo faktycznie przy braku odbioru paczek będziemy wysyłać wiadomość do klientów że opóźnienie nie jest naszym wynikiem i wszelkie skargi z tym związane mają kierować do Was.
@WarsztatNadruku podaj proszę numery przykładowych zamówień. (trzy, cztery) Potrzebuje szczegóły, aby zweryfikować sprawę.
Jak pisałam wcześniej nie jestem w stanie teraz zweryfikować, które to były zamównienia. Bo sytuacja powtarza się co jakiś czas od dłuższego czasu, ale niekoniecznie przy okazji każdej wysyłki.
@WarsztatNadruku Przykro mi, ale bez przykładowych zamówień nie mam jak zweryfikować sprawy. 😞
A po tym jednym nawet nie macie jak zweryfikować że paczka miała zostać odebrana na 29 Stycznia 40, a została zeskanowana w innym miejscu?
Takie sytuacje nie powinny w ogóle mieć miejsca skoro podczas zamawiania kuriera mam do wyboru tylko odbiór między godziną 12 a 16, a kurier dzwoni przed "planowaną godziną odbioru", że po paczki już nie przyjedzie. A sytuacje zweryfikować możecie już po jednym zgłoszeniu.
Nie będę się w takim razie następnym razem przejmować czy kurier wywiąże się ze swoich obowiązków ... będę do klientów pisać że opóźnienie mają sobie zgłaszać do Was i wyjaśniać z Wami, a sama od razu będę pisać posty o wykluczenie przesyłek ze statystyk bo opóźnienie nie wynika z naszej winy. Jakoś kurier InPost czy DHL potrafią odebrać paczki nawet gdy zgłoszenie podjazdu robie koło godziny 12-13, a wiecznie jest problem tylko z DPD.
@WarsztatNadruku Sprawdzę to i zobaczę, co da się zrobić. 😉
@WarsztatNadruku Otrzymałam informację, żebyś skontaktowała się przez formularz w tej sprawie. Doradcy zweryfikują to po stronie przewoźnika.
Przesyłam kolejne numery przesyłek, które mimo zamówionego podjazdu musieliśmy zwieść do punktu.
A002754058
A0027535V7
@WarsztatNadruku przepraszam za tę sytuację i poprosiłam już o interwencję w oddziale odpowiedzialnym za to zlecenie odbioru.