Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowne Allegro, wytłumaczcie mi gdzie mam wpłacić pieniądze, które przelejecie kupującemu, który anulował u mnie zakup? Chodzi o ofertę nr 16743274046. A było to tak: Kupujący wpłacił na mój rachunek Allegro pieniążki za towar, wyście momentalnie pobrali prowizję za sprzedaż nie czekając ani sekundy, po czym kupujący anulował zakup i zawołaliście mnie abym zwrócił mu pieniądze. Zaakceptowałem zwrot, kliknąłem zwróć środki, ale przez to, że od razu zabraliście prowizję za sprzedaż środków na moim rachunku zabrakło i zawołaliście o wpłatę z mojej strony dodatkowych środków co też uczyniłem. Dlaczego wy też nie zwróciliście od razu środków pobranych ode mnie? To jest jakaś niewyobrażalna pazerność, żebym ja musiał za was płacić, prawda?! No i dalej, kiedy już wpłaciłem dodatkowa kwotę na mój rachunek Allegro i kwota dla kupującego do zwrotu w końcu się zgadzała po chwili pojawiła się informacja, że zwrot został wykonany. Jakież było moje zdziwienie kiedy przed chwilą napisaliście mi, że zwrotu nie wykonano z uwagi na brak środków na moim rachunku Allegro!!!! Pieniądze zamiast kupującemu przesłaliście mi na moje konto firmowe. Wczoraj sprzedałem kolejny przedmiot na Allegro i zamiast zapłatę za niego zatrzymać a konto zwrotu dla poprzedniego klienta to widzę, że znowu te pieniądze wypłaciliście na mój rachunek firmowy i znowu brak jest na moim rachunku Allegro środków na zwrot kwoty dla kupującego?!!? CO JA MAM DO JASNEJ CIASNEJ ZROBIĆ ZEBY BYŁO DOBRZE!!!???
@byapple trochę kijowo , ale tak to działa , Masz ustawione automatyczne wypłaty środków . Wykonaj zwrot dla klienta ponownie , otrzymasz komunikat o braku środków wraz z przyciskiem ,,wpłać ,, ....będzie to wpłata na potrzeby konkretnej transakcji na której allegro,, nie położy łapy ,,
@byapple po co wypłacasz kasę co sprzedaż ? wypłacaj raz na tydzień czy miesiąc i nie będziesz miał takiego problemu 😄
Właśnie mam środki na koncie i znowu to samo...
@byapple W tej chwili nie masz żadnych środków na saldzie w Allegro Finanse, więc jeśli nic się nie zmieni w ciągu 24 godzin, kolejne zlecenie zwrotu się nie powiedzie. Wcześniejsze wypłaty były realizowane o różnych porach, więc musiałeś je zlecać samodzielnie.
Tutaj znajdziesz instrukcję jak zasilić Allegro Finanse kwotą na konkretny zwrot do klienta.
Proszę o sprawdzenie dlaczego nie mogę dokonać zwrotu nr 81M8/2024 skoro mam pieniądze na koncie - taki znowu otrzymałem komunikat! Wypłaty mam ustawione na czwartek.
@byapple zachęcam do weryfikacji salda na Twoim koncie.
Zweryfikowałem, mam nieco ponad 5000 zł i co?
@byapple czy możesz wskazać zamówienie, którego dotyczy problem? Zweryfikuję sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
16116752357
@byapple na ten moment zgromadzone środki znajdują się na saldzie P24. Zwrot zlecony jest z salda PayU.
Słucham? To jak to przenieść? Przecież nie będę wpłacał znowu pieniędzy ze swojego rachunku firmowego skoro mam je na Allegro Finanse?! Ostatnio poradziliście, że by jakieś środki zostawiać to zostawiłem i co znowu problem?
Możesz sobie przecie ustawić kiedy ma być wypłacane ( w jakie dni tygodnia). Nawet powiem, ze Ci wypłaca tak jak sobie sam ustawiłeś. A nawet możesz nie włączać automatycznych wypłat i wypłacasz za każdym razem samodzielnie. Co do pobierania prowizji od razu to racja. Też mnie to wnerwia. Powinni chociaż maila wysłać ze zwrot nie został wysłany. A tak to wiele osób nie wie, ze jak wysłało to nie wysłało... Maila o zwrocie potrafią wysłać to to też powinni. Ale kto by tam ułatwiał życie sprzedawcom... Po co prowizja, niech spadają gdzie indziej...
Ok, dzięki, czyli wychodzi na to, że mam gdzieś ustawione automatyczne wypłaty.... Muszę to poszukać i usunąć, żeby robić to ręcznie... No ale miałem przez kilkanaście godzin wystarczające środki na koncie i nic, nie pobrali aby zwrócić kupującemu... za to prowizję to w kilka sekund pobierają...