anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problemy z allegro delivery, dhl i zabka

amfiprionoli
#7 Wielbiciel

nr paczki: AD00VZ9MR3

no wiec wlasnie. historia jest ciut bardziej skomplikowana ale postaram sie ja strescic:

1/ towar kupiony na allegro, wysylka 'allegro delivery - dostarczy dhl do punktu odbioru zabka', so far so good.

2/ dzis w historii przesylki widze:

29 sie 2025, 08:16
Przesyłka została wydana do doręczenia

29 sie 2025, 11:52
Wybrany punkt docelowy jest niedostępny

29 sie 2025, 11:52
Przesyłka została przekierowana do innego punktu

3/ mam zabke za rogiem i sie okazuje ze kuriera nie bylo nawet.

4/ proba dowiedzenia sie w dhl nic nie da bo allegro ma swoje numery przesylek ktorych dhl nie przyjmuje.

 

...i co teraz? jak sprzedajacego spytalem czy ma mozliwosc dowiedzenia sie czegos wiecej albo numer dhl to mi odpowiedzial ze 9/10 reklamacji maja wlasnie z powodu 'allegro delivery'. czy allegro o tym wie ze maja produkt gorszy niz poczta polska? (o ile to mozliwe)

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@amfiprionoli dzień się jeszcze nie skończył, a kurierzy wciąż pracują, więc poczekajmy proszę jeszcze. Jeśli status się nie zmieni i nie dostaniesz kolejnych wiadomości, wówczas będziemy działać. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@_HolaOla_ Olu ... z żabkami powinniście coś zrobić  ,albo współpracują , albo rozwiążcie umowy . Żabki są kapryśne  ,to czy paczkę przyjmą czy nie zależy od widzimisię właściciela czy pracownika . Mam u siebie w sklepie Pick- up, Access i inne tam.. , masa paczek trafia do mnie przekierowanych z odległej o może 100 m żabki i kilku nieco dalej położonych  , klienci podenerwowani błądzą , szukają paczek .

oznacz moderatorów

amfiprionoli
#7 Wielbiciel

wczoraj bylo podobnie, i paczka wisi, a cala sytuacje znam bo rozmawialem osobiscie w punkcie odbioru. jest konflikt miedzy pania z zabki a kurierem dhl. a wczoraj inna paczka miala taka historie:

TvRoDBB

zeby bylo weselej, wczorajsza paczke udalo mi sie odebrac zanim sie poklocili i kurier odznaczyl prawdopodobnie punkt jako niedostepny.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@amfiprionoli a Pani z żabki nie powiedziała Ci pewnie , gdzie jest źródło konfliktu , a wygląda to tak :

Kurier podjeżdża do żaby z kilkoma paczkami , a gwiazda odmawia przyjęcia bo nie ma miejsca , przekierowuje do następnej , a tam to samo i chłopak nie ma wyjścia zwraca przesyłki do oddziału bo jak za daleko zostawi to będzie kopara / czytaj ,,skarga ../ od odbiorcy bo musiał iść po paczkę  2 ulice dalej ..

oznacz moderatorów

amfiprionoli
#7 Wielbiciel

nah, bylem przy tym, widzialem jak sie klocili: bylo mniej wiecej tak: 'zabieraj ta duza paczke bo miejsca nie mam' / 'sa limity i macie przyjac' / 'nie' / 'to nie'. i kurier zabral sie ze wszystkimi paczkami, nie tylko ta duza. a dzisiaj w ogole nie zajechal tylko od razu 'przekierowanie -> powrot na sortownie'. nawet nie probowal dostarczyc gdzies do sasiedniego punktu

oznacz moderatorów

amfiprionoli
#7 Wielbiciel

i moze nie uscislilem pytania, ale: w kazdej firmie dostarczajacej paczki jest mozliwosc kontaktu i wyjasnienia sytuacji. w przypadku 'allegro delivery'+dhl takiej mozliwosci NIE MA. nie mozna przekierowac, nie mozna skontaktowac sie z kurierem, zero mozliwosci, a komunikacja przez fora/formularze z czasem odpowiedzi do paru godzin to poziom obslugi z ubieglego wieku.

oznacz moderatorów

amfiprionoli
#7 Wielbiciel

aha, i paczki wrocily na sortownie, wiec nie wiem co z nimi dalej. problem dotyczy nast.:

AD00X081A3

AD00VZ9MR3

AD00X04OH9 (ta niby jeszcze jest 'w doreczeniu', bo pewnie inny kurier ja zabral rano)

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@amfiprionoli czyli jak widzisz piszę prawdę , każdy punkt współpracujący ma w umowie określoną minimalną powierzchnię jaką zobowiązuje się udostępnić przewoźnikowi  /to są te limity / jak widzisz żaby mają ten zapis z umowy w głębokim poważaniu . 

oznacz moderatorów

PIKeRn
#11 Animator

Niby tak, ale np. w Żabce do której chadzam nie chcą brać paczek od DHL, bo pierwsze DHL przywozi ich 30-50 a po drugie to głównie paczki pod adres, a nie do punktu, i klienci odbierając je awanturują się. To wszystko zaś wina tego, że DHL ma kuriozalnie wielkie rejony i kurier choćby chciał to nie da rady wszystkiego doręczyć. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@amfiprionoli poprosiłam już DHL o interwencję w sprawie Twoich przesyłek. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

amfiprionoli
#7 Wielbiciel

dziekuje

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@amfiprionoli widzę, że odebrałeś już wszystkie przesyłki. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów