Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient twierdzi, że zamiast dwóch zakupionych przedmiotów dostał jeden + jakiś kawałek drutu. Okazało się też, że przesyłka musiała być gdzieś przepakowana bo są dwie etykiety adresowe na przesłanym przez niego zdjęciu. Dodatkowo przesyłka została doręczona dopiero 5 dni po nadaniu. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@F_BR opisz proszę, trochę więcej szczegółów. Rozumiem, że wysłałeś dwie opony na jendym numerze listu przewozowego? W jaki sposób było zapakowane zamówienie (czy jako jedna paczka, czy dwie osobne)?
To była jedna paczka z dwoma oponami. DHL zgubił/ukradł jedną oponę, wsadzili tam jakiś śmieci przepakowali i nakleili nową etykietę. Przecież to jest jakaś kpina. Żadnego maila, informacji, dostarczyli i mają to do w dupie. I teraz co mamy wysłać drugą oponę bo klient czeka ? Reklamacja oczywiście złożona, pewnie zostanie odrzucona i będzie trzeba składać odwołania, wypełniać kwity wszystko oczywiście pod górkę. Klientowi mamy czas na reklamację 14dni. A wy ile macie czasu na reklamację do sprzedającego ? Już piszę.... W wyjątkowych sytuacjach czas oczekiwania na odpowiedź może się przedłużyć do 30 dni. Szczegóły dostępne w regulaminie usługi.
To przesyłka Allegro Delivery, a nie DHL (to formalnie inny przewoźnik). Reklamację składasz do Allegro (bo prawnie to oni są przewoźnikiem).
A i to były dwie opony zapakowane razem? Fizycznie była to jedna paczka?
Zasadnicze pytanie. Czy odbiorca spisał protokół przy odbiorze przesyłki? Jeżeli nie to już możesz pakować nową oponę lub szybko mu zwrócić pieniądze zanim zrobi to Protect a Ciebie obciąży kosztami. Tu nie takie rzeczy się dzieją 😂