Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Czy mogę prosić o pomoc przy ustaleniu co dzieje się z moją przesyłką:
AD0121UHX8
b8fa73e0-9c55-11f0-9d66-3d00eb1ccfed
klient upomniał się zwrot pieniędzy ponieważ nie nie odebrał na czas przesyłki z automatu dopiero dziś a przesyłka powinna do mnie wrócić na początku października
status:
7 paź 2025, 02:24 Przesyłka została przyjęta w sortowni
Pozdrawiam
@Elite-24 Skierowałam zgłoszenie do zespołu, który zajmie się weryfikacją losów przesyłki. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.
Czy coś wiadomo Pani Wiktorio?
@Elite-24 Przykro mi, ale jeszcze nie otrzymałam ofpowiedzi.
Ok, dziękuję za odpowiedź
Zgłoś formalną reklamację na zaginięcie przesyłki z poziomu WzA lub https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje
Zgodnie z regulaminem przesyłkę uważa się za zaginioną jeżeli nie została ona doręczona wl ciągu 30 dni od daty nadania (nie ma znaczenia czy do adresata czy do nadawcy).