
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, nie można zamówić przesyłki "Allegro International Automaty Paczkowe Czechy"
Komunikat od Allegro "Przesyłka nie została zamówiona. Przekroczono czas oczekiwania na potwierdzenie zlecenia ze strony przewoźnika. Ponów operację później."
Numer zamówienia :

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@konskiezdrowie Spróbuj wyczyścić pliki cookies w przeglądarce i ponów próbę zamówienia przesyłki

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety nie pomaga, inna przeglądarka to samo.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@konskiezdrowie Paczki nadajesz przez WZA czy inne narzędzie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
WZA

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@konskiezdrowie Dziękuję za informację. Prześlij mi proszę zrzut całego ekranu z widoczną datą, godziną oraz włączoną konsolą deweloperską przeglądarki.
Konsolę włączysz korzystając ze skrótu:
- Ctrl + shift + j (Chrome),
- Ctrl + shift + k (Firefox).
Istotna jest zakładka konsola oraz sieć w narzędziu (console, network).
Przekażę wtedy to do zespołu technicznego

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
🙂 Poszło przy próbie ze z rzutem ekranu. Dziękuję za chęć pomocy. Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@konskiezdrowie Wielkie dzięki za informację, że już jest ok 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Teram mam dokładnie taki sam błąd.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć, @eMtiMSklep. Przepraszam, że musiałeś czekać na odpowiedź. Czy problem nadal występuje? Jeśli tak, to proszę o zrzut ekranu z widoczną konsolą (ctrl+shift+J), z zakrytymi danymi klienta.
Moderatorka