Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego ilosc sprzedanych sztuk na poszeczegolnych rynkach sie laczy, jezeli podmiot sprzedal przykladowo na rynku czeskim 10szt. danego produktu i 10szt. na rynku polskim, bedzie sie wyswietlala sprzedaz na rynku polskim produktu w ilosci 20szt, co moim zdaniem bezposrednio wplywa na sprzedaz danego produktu. Czyli sprzedaz danego produktu jest sztucznie pompowana przez wszystkie rynki, poniewaz produkt ten nie zostal sprzedany w ilosci 20szt. na rynku polskim, tylko jest to suma sprzedazy na kilku rynkach. Dodatkowo z tego powodu niemozliwa jest analiza sprzedazy danych produktow ze wzgledu na fakt, ze sprzedaz jest przez Panstwa system zaklamana. Pozdrawiam. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
To się nazywa "Promocja nowych rynków sprzedaży" 😉
Czy ktoś zdecyduję się na jakąś odpowiedz w sprawie? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@matt-pol_pl Co masz na myśli pisząc o przypadkowej sprzedaży?
Liczba sprzedanych przedmiotów jest sumowana, bo dotyczy tej samej oferty udostępnionej na różnych rynkach. Jeśli zależy Ci na tym, żeby prezentować podział tego wyniku ze względu na rynek, możesz zgłosić taką sugestię zmiany.
W którym miejscu pisze o przypadkowej sprzedaży? Skoro liczba sprzedanych sztuk, jak i ocena produktu, czy opinie o sprzedającym maja bezpośredni wplyw na pozycjonowanie ofert oraz jakosc mojej sprzedazy, to powinno byc to podzielone na poszczegolne rynki. Konkurencja na rynku polskim powinna dotyczyc rynku polskiego, a nie sumy kilku rynkow. Podmiot sprzedajacy tylko na rynku polskim, osiagajac na tym rynku wieksza sprzedaz od konkurencji moze byc pozycjonowany nizej ze wzgledu na sume sprzedazy konkurencji na kilku rynkach. Dodatkowo jak dokonac analizy przed wejsciem na zagraniczny rynek, kiedy nie moge okreslic sprzedazy danego produktu na zagranicznym rynku ze wzgledu na fakt, ze sprzedaz jest laczona ze wszystkich rynkow? Czy powaznie nie widac problemu w takim dzialaniu? @nat_not
@matt-pol_pl Przepraszam za pomyłkę - oczywiście napisałeś: "podmiot sprzedal przykladowo". Ponownie zachęcam Cię o zgłoszenia sugestii takiej zmiany.
Gdzie w takim razie mam zgłosić sprawę? Mailowo zostałem poinformowany przez konsultanta, że sprawa została przekazana dalej i żadnego stanowiska allegro w tej sprawie nie zajęło. Padła sugestia zgłoszenia reklamacji obsługowej, ale niestety ciężko cokolwiek znaleźć w tym temacie, żeby takiej reklamacji dokonać. @nat_not