anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja przesyłki Czechy

Ilumos
#7 Wielbiciel#

Cześć, mamy problem. Wysłaliśmy przesyłkę do klienta do Czech. Klient otrzymał paczkę z naszą etykietą, jednak w środku był ZUPEŁNIE INNY TOWAR (nie nasz). Metoda dostawy Allegro Wysyłka z Polski do Czech - Automaty Paczkowe Packeta. Próbujemy zgłosić reklamację przy pomocy formularza reklamacyjnego Allegro, jednak cały czas mamy komunikat "Nieprawidłowy numer przesyłki". Mieliście podobny problem?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @Ilumos. Proszę, podaj numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Ilumos
#7 Wielbiciel#

Podaję nr zamówienia: 60dc21e0-4869-11ef-9221-352d6c74a256

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Ilumos, proszę, złóż reklamację przez ten formularz kontaktowy i podaj niezbędne informacje. Zajmiemy się tym.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Ilumos
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  mamy nadal problem z tym zamówieniem. Kupujący otworzył dyskusję z prośbą o opisanie sytuacji. Mam wrażenie że nikt z allegro nie czyta naszych wyjaśnień! Po założeniu dyskusji allegro informuje nas aby wysłać produkt...
Odpowiadamy że towar wysłany, ale kupujący dostał zupełnie inny produkt (innego sprzedającego)
Allegro każe kupującemu złożyć reklamację na poczcie w Czechach
Kupujący odpisuje że kazano mu zgłosić reklamację w allegro
Allegro każe w tym momencie zgłosić nam reklamację (gdzie w dniu 08.08 dostaliśmy informację na mail że skoro klient odebrał paczkę, my nie możemy zgłosić reklamacji)

I tak się bujamy. A kupujący pozostaje bez pieniędzy i bez towaru.

Oczywiście w całej dyskusji są załączone zdjęcia jak towar zostaje spakowany u nas na magazynie i jak krok po kroku zostaje odebrany przez Pocztę Polską.

Czy mogę prosić aby ktoś dołączył do tej dyskusji i przyjrzał się całej sprawie????

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Ilumos nie udało mi się namierzyć ani Twojego zgłoszenia, ani dyskusji z kupującym. Czy możesz podać numer sprawy? Albo login kupującego? 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Ilumos
#7 Wielbiciel#

RaBarbar_ka Podaję login kupującego: InnuwoCZ

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Ilumos Dziękuję! Poprosiłam odpowiedni zespół o zweryfikowanie sprawy i wypowiedź w dyskusji. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

design_org_pl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, nadal kupujący ani my nie otrzymaliśmy żadnej informacji. Kupujący poprosił przedwczoraj o wypowiedzenie się w dyskusji allegro, i nadal jest cisza
(26 sierpnia 2024 15:02 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe)

oznacz moderatorów

design_org_pl
#7 Wielbiciel#

Proszę o szybką odpowiedź - własnie Allegro Protect poprosiło kupującego o wystąpienie o zwrot środków od sprzedającego! Nadal korespondencja w dyskusji jest automatyczna, i nierozwiązana! @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Ilumos
#7 Wielbiciel#

Proszę o szybką odpowiedź - własnie Allegro Protect poprosiło kupującego o wystąpienie o zwrot środków od sprzedającego! Nadal korespondencja w dyskusji jest automatyczna, i nierozwiązana! @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_   @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów