Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, mamy problem. Wysłaliśmy przesyłkę do klienta do Czech. Klient otrzymał paczkę z naszą etykietą, jednak w środku był ZUPEŁNIE INNY TOWAR (nie nasz). Metoda dostawy Allegro Wysyłka z Polski do Czech - Automaty Paczkowe Packeta. Próbujemy zgłosić reklamację przy pomocy formularza reklamacyjnego Allegro, jednak cały czas mamy komunikat "Nieprawidłowy numer przesyłki". Mieliście podobny problem?
Cześć @Ilumos. Proszę, podaj numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.
Podaję nr zamówienia: 60dc21e0-4869-11ef-9221-352d6c74a256
@Ilumos, proszę, złóż reklamację przez ten formularz kontaktowy i podaj niezbędne informacje. Zajmiemy się tym.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ mamy nadal problem z tym zamówieniem. Kupujący otworzył dyskusję z prośbą o opisanie sytuacji. Mam wrażenie że nikt z allegro nie czyta naszych wyjaśnień! Po założeniu dyskusji allegro informuje nas aby wysłać produkt...
Odpowiadamy że towar wysłany, ale kupujący dostał zupełnie inny produkt (innego sprzedającego)
Allegro każe kupującemu złożyć reklamację na poczcie w Czechach
Kupujący odpisuje że kazano mu zgłosić reklamację w allegro
Allegro każe w tym momencie zgłosić nam reklamację (gdzie w dniu 08.08 dostaliśmy informację na mail że skoro klient odebrał paczkę, my nie możemy zgłosić reklamacji)
I tak się bujamy. A kupujący pozostaje bez pieniędzy i bez towaru.
Oczywiście w całej dyskusji są załączone zdjęcia jak towar zostaje spakowany u nas na magazynie i jak krok po kroku zostaje odebrany przez Pocztę Polską.
Czy mogę prosić aby ktoś dołączył do tej dyskusji i przyjrzał się całej sprawie????
@Ilumos nie udało mi się namierzyć ani Twojego zgłoszenia, ani dyskusji z kupującym. Czy możesz podać numer sprawy? Albo login kupującego?
RaBarbar_ka Podaję login kupującego: InnuwoCZ
@Ilumos Dziękuję! Poprosiłam odpowiedni zespół o zweryfikowanie sprawy i wypowiedź w dyskusji.
Dzień dobry, nadal kupujący ani my nie otrzymaliśmy żadnej informacji. Kupujący poprosił przedwczoraj o wypowiedzenie się w dyskusji allegro, i nadal jest cisza
(26 sierpnia 2024 15:02 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe)
Proszę o szybką odpowiedź - własnie Allegro Protect poprosiło kupującego o wystąpienie o zwrot środków od sprzedającego! Nadal korespondencja w dyskusji jest automatyczna, i nierozwiązana! @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Proszę o szybką odpowiedź - własnie Allegro Protect poprosiło kupującego o wystąpienie o zwrot środków od sprzedającego! Nadal korespondencja w dyskusji jest automatyczna, i nierozwiązana! @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_