Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak jak w temacie, brak paczki w skrytce pomimo informacji, że paczka jest gotowa do odbioru. Brak informacji co mam dalej robić czy czekać czy zamawiać kolejną z nadzieją, że dotrze przed świętami dodatkowo brak możliwości kontaktu telefonicznego- nie widzę numeru dla one boxów jest tylko dla one kurier
@kenlom telefon masz na automacie 🙂 podaj numer paczki, mogło być tak że nie weszła ( jak zamawiałeś coś dużego ) i wróci do sprzedawcy 😞
Kurde nie zauważyłem tam numeru, na każdym boxie jest ten sam numer telefonu podany?
@kenlom tak, nasza infolinia jest dostępna pod numerem telefonu: 616 306 997.
@_HolaOla Dzięki! s=Skontaktowałem się już pod numerem 616 306 886, paczka podobno przypisała się do 2 paczkomatów bo w tym pierwotnym była awaria, konsultant teraz weryfikuje czy przy próbie otwarcia nie otworzyły się skrytki w 2 one boxach(są blisko siebie)
@kenlom świetnie i cieszę się, że mogliśmy pomóc 🙂