Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drugi raz dałem się skusić na wysyłkę przez Allegro One Box i drugi raz tego żałuję.
Za pierwszym razem paczka od odebrania przez kuriera do umieszczenia w automacie była "gdzieś" przez ponad 48h.
Tym razem sprzedający w poniedziałek przygotował paczkę (Allegro obiecywało, że dostarczy ją na wtorek). Mamy środę, a paczka nigdzie nie drgnęła. Sprzedający tłumaczy się, że kurier UPS nie przyjeżdża odebrać przesyłki, a w UPS nikt nie odbiera telefonu (i że to tylko jeden z wielu przykładów problemów z Allegro One Box).
Chyba musicie popracować nad priorytetem Waszych paczek a UPS, bo póki co jest chyba najniższy z możliwych (a UPS do tej pory był jednak mega solidną firmą).
Tak czy inaczej teraz już jestem pewien, że nawet do najtańszych przedmiotów warto dopłacić złotówkę i wybrać wysyłkę przez "prawdziwe" paczkomaty.
@yoyek1 dużo osób tu narzeka i są problemy, dobrze że jesteś wyrozumiały i nie wyżywasz się na sprzedawcy bo to nie jego wina 🙂 Napisz do allegro bo w tym przypadku to oni są odpowiedzialni za te przesyłki 🙂
Zdaję sobie sprawę że to nie wina sprzedającego, aczkolwiek (jako, że jestem nowy na spolecznosci) miałem nadzieję, że ktoś z Allegro tutaj jest i przekaże to tam, gdzie trafić powinno.
A ja już wiem, której formy wysłki unikać nawet bardziej niż PP 😉
@yoyek1 forum jest dla użytkowników czasem odpowiadają Admini ale lepiej napisz oficjalnie skargę https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=ffff0ef7-f2f6-4e8a-83d8-f3487adab0a8
Dokładnie, bardzo słuszne wnioski, mamy jako sprzedawca takie same wnioski 🙂
Sorry za uwagę, ale na Allegro nikt nie traktuje poważnie ani Kupującego, ani Sprzedającego. Liczą się tylko zainkasowane opłaty od Sprzedających.
Pozwolicie, że włączę się w dyskusję. Wysłałem kupującemu książki na początku listopada Allegro Kurier i poniżej cytaty z dyskusji:
Z dnia 03-12-2022: Widzę, że czas realizacji zamówienia minął - paczka powinna dotrzeć do Kupującego do 25.10.2022. Paczka została jedynie zarejestrowana, jednak nie została wysłana przez Sprzedawcę. mbook24 proszę załączyć w dyskusji potwierdzenie nadania przesyłki lub zwrotu pieniędzy do 05.12.2022.
po czym po postawieniu sprawy na ostrzu noża otrzymuję info:
@yoyek1, dzięki za podzielenie się swoimi wrażeniami dotyczącymi naszej metody dostawy. Czy mogę Cię prosić o numery tych dwóch zamówień? Przekażę wówczas Twoją opinię do odpowiednich rąk.
Witam, jak sobie radzić w momencie gdy kurier UPS nie odbiera przesyłki ONE BOX, a my jako sprzedajacy mamy obligacje wobec klienta nadanie tego samego dnia ? Zawsze zawozimy do punktu, ale wtedy przesyłka jest odbierana przez kuriera dnia następnego, a nas allegro punktuje za nie wywiązanie się z umowy i wysyłke po czasie ?
@moderixpl Cześć. Prześlij nam szczegóły przez ten formularz. Załącz proszę przykładowe numery przesyłek lub zamówień, których dotyczy ta sytuacja.
Allegro one to najgorszy możliwy sposób dostawy. Wolę dopłacić do InPost albo DPD, a drzewo sam sobie kupię w Leroy Merlin i posadzę na działce.
Trochę odkopię, ale niestety moje doświadczenia a Allegro Box są chyba jeszcze gorsze. Dałem się skusić na wysyłkę do Boxa, bo w sumie mam blisko, choć inpostowych mam jeszcze więcej i bliżej ale chciałem dać szansę. I niestety, pierwszy zonk wystąpił przy wysyłce do mnie, po tygodniu, sprzedawca musiał wysłać druga paczkę, bo pierwsze zaginęła gdzieś na etapie przygotowania wysyłki (choć twierdził, że wysłał tylko status się nie zaktualizował), szybko wysłał ponownie i paczka w końcu dotarła. Niestety, z pewnych względów mi nie pasowała więc zwrot. Miałem nadzieję szybki, ale tak się nie da z Allegro Box...
Po otrzymaniu numeru nadania itd osobiście wrzuciłem zwrot do Boxa w dniu 30.06.22 przed godziną 8 rano, od tego momentu cisza, nic, zero informacji, cokolwiek że nadałem, nie otrzymałem ŻADNEGO POTWIERDZENIA że cokolwiek zrobiłem choć paczki już fizycznie nie było w moich rękach! SŁABO to mało powiedziane. Wieczorem tego dnia napisałem do supportu Allegro o co chodzi, ale że odpowiedzi też żadnej nie dostałem to dnia następnego napisałem już na whatsup, tam w końcu ktoś się sprawą zajął, ale generalnie niewiele można już zrobić, piątek, popołudnie, pytanie do przewoźnika...można sobie czekać. I czekam, dziś mija czwarty dzień od mojego nadania przesyłki a ja dalej nie wiem o jej statusie niemalże nic. Brawo Allegro, jeśli to będzie tak wyglądać to nie wróżę świetlanej przyszłości. Dla mnie to porażka na całej linii. Ale też i ważna informacja, żeby boxów na przyszłość unikać jak ognia. Szkoda jedynie tego że przysyłka w sumie dosyć cenna, więc ew. strata nie będzie małą.
@marcinhome A jak tu ich unikać jak wprowadzą je jako obowiązkowe by mieć smarta?
To ja miałam chyba dużo szczēścia, bo kiedy zamówiłam hamak do automatu paczkowego One Box , przesyłka dotarła bez żadnych problemów. Jeszcze raz skorzystałabym z tej usługi.
@CHECINIAKI u mnie tak samo 😄
Kupujący którzy tu czytają to nie zamawiają z tą metodą dostawy, oczywiście że sprzedajacy są między młotem a kowadłem, żeby mieć Smarta muszą udostępniać i część kupujących ma pretensje do nich, Allegro niewiele robi żeby usprawnić tą metodę dostawy.
Jeśli to prawda, to smart praktycznie straci dla mnie rację bytu... Już i tak ktoś inny na A ze swoim super prime pokazał jak to może i powinno wyglądać, a boxy same z siebie po tym jak widzę jak działają są w stanie nakłonić mnie do przejścia z jednego A do drugiego A...definitywnie.
Oczywiście jest jeszcze szansa, że całą usługę usprawnią, np zmienią przewoźnika i w sumie liczę na to, ale z innych opcji np InPost nie rezygnowałbym tak szybko.
Ten sam problem, nie mogę nawet nadać paczki. I ciągle dzwonienie do klientów i proszenie by wybierali inna opcje dostawy. Nie wiem czy allegro chce zniechęcić do swojej platformy
@BabushkaWroclaw Dzień dobry. Dlaczego nie możesz nadać paczki? Czy możemy Cię prosić o więcej szczegółów (numer zamówienia, komunikaty, zrzuty ekranu)?