anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak przesyłki bot odpowiada na wiadomości

MAMY ROZWIĄZANIE!
kiri2002
#8 Zapaleniec

Witam mam problem zakupiłem ratalnie przez bank kartę graficzną sprzedawca modnest nie odpowiada jedynie bot odpowiada na pytania ma 2 dni na wysyłkę mija 3 dzień numeru przesyłki brak zgłoszone poprzez dyskusje allegro pytanie czy warto czekać na przesyłkę czy lepiej już zacząć proces zwrotu sprzedający tak jakby nie potrafił zrealizować zamówienia

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
kiri2002
#8 Zapaleniec

najbardziej martwi mnie czy dostanę jeszcze raz kredyt na produkt ponieważ teraz przy zwrocie będę musiał anulować kredyt

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@kiri2002 Dobrze, że założyłeś dyskusję. Jeśli sprzedawca nie odpowie w niej w ciągu 24h kliknij "poproś o pomoc Allegro". Nasz doradca zweryfikuje sprawę i pomoże w rozwiązaniu problemu. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
kiri2002
#8 Zapaleniec

już to zrobiłem jednak jest jedynie odpowiedź automatyczna poczekam na odpowiedź od doradcy

 

oznacz moderatorów
Monika__L
#18 Luminarz

mnie trochę dziwi że zdecydowałeś się na zakup u kogoś kto ma tylko (!tak) 90 proc pozytywów.

 

oznacz moderatorów
kiri2002
#8 Zapaleniec

nie zauważyłem tego spieszyłem się i myślałem że wszystko będzie ok teraz żałuje dopiero potem zobaczyłem że tak jest 

oznacz moderatorów
kiri2002
#8 Zapaleniec

2 sprawa jest taka skoro sprzedawca robi takie wałki to z jakiej racji mozna u niego kupic na raty i czemu jeszcze nie zamkneli mu konta czekam do piatku jak nic z tego nie będzie wystąpie o zwrot 

oznacz moderatorów
Monika__L
#18 Luminarz

Nie zamykają kont za niski stopień polecen 

oznacz moderatorów
Client:89238808
#1 Nowicjusz

90% to mało? Ja zakupiłem kartę 5070 zotac na promocji karta doszła zaplombowana nowa wszystko git też miałem obawy trochę dłużej szła nie była też przesyłka nigdzie pokazana, ale teraz patrzę z Ciekawości to nie widzę ani ocen tego sklepu ani żadnych produktów,

oznacz moderatorów
kiri2002
#8 Zapaleniec

zgłosiłem zwrot sprzedający nie ma zamiaru wysłać chyba paczki moje pytanie brzmi do kiedy zwrot przyjdzie ile ma na to sprzedający oraz co dalej w przypadku gdy z bankiem została zawarta umowa ?

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kiri2002 Od momentu zgłoszenia zwrotu sprzedawca ma 14 dni na zwrot środków.

Gdy sprzedawca zleci zwrot, środki trafią tam, skąd przyszły, czyli w tym przypadku do Twojego kredytodawcy. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:89238808
#1 Nowicjusz

I jak się sprawa zakończyła otrzymałeś kartę? Czy zwrot?

oznacz moderatorów
kiri2002
#8 Zapaleniec

niestety złożyłem sprawe allegro protect problem polega na tym że sprzedawca to firma widmo zawineli się z pieniędzmi oraz moją kartą problem w tym że allegro protect wymaga abym dał potwierdzenie wysłania zwrotu wysłałem potwierdzenie lecz teraz powiedziano mi że muszą być dane inpost teraz mówi że nie mogą dać potwierdzenia z danymi bo jest to niezgodne z rodo mogą jedynie potwierdzić informacje że są prawidłowe w tej chwili zostałem z kredytem i bez karty

ponieważ zakupiłem karte juz od innego sprzedawcy ponieważ ten sprzedawca leciał w kulki i powiedziałem że ma dać zwrot za  a on na siłe wysłał mi kartę, którą od razu odesłałem  inpostem sprawa wygląda na patową czy może ktoś mi pomóc co mogę w tej sytuacji zrobić ponieważ nie jestem w stanie dać potwierdzenia skoro inpost takowego nie chce podać 

oznacz moderatorów
kiri2002
#8 Zapaleniec

naprawdę jestem w kropce nie chcę płacić za coś co odesłałem a w tej chwili jest to problem bo liczyłem na to że dostanę zwrot i umowę kredytową wymówię teraz martwię się że zostanę z wymówionym kredytem i bez karty nie sądziłem że są tacy sprzedawcy którzy jawnie biorą pieniądze i nie wywiązują się z niczego ja odesłałem do tego sprzedawcy kartę ponieważ myślałem że po prostu jej nie ma i oznajmiłem wcześniej że nie chce już tej karty ponieważ jest 0 informacji na temat przesyłki i ma zwrócić pieniądze potem okazuję się że za 2 dni przyszła karta a ponieważ już kupiłem nową kartę tą zwróciłem by odzyskać pieniądze prosiłbym o jakąś pomoc. Pozdrawiam. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kiri2002 zaakceptowaliśmy już Twój wniosek do Allegro Protect, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową. Otrzymałeś tam od nas powiadomienia mailowe w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
kiri2002
#8 Zapaleniec

Witam, Bardzo dziękuję państwu za rozwiązanie sytuacji. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów