Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Miałem już kilka razy problemy z terminem dostawy poprzez DHL, ale tym razem Allegro razem z DHL przekroczyło wszystkie możliwe granice (Przesyłka AD00UJ1ZQ5)
Przez nieuwagę kupiłem produkt z opcją dostawy Allegro DHL do paczkomatu 18 sierpnia 2025, miałem otrzymać przesyłkę na drugi dzień. Sprzedający wysłał przesyłkę w terminie, ale póśniej, sortownia, oddział, wydana do doręczenia i tak w kółko. Do kuriera nie można zadzwonić bo braku numeru przesyłki dhl, założyłem w końcu dyskusję ze sprzedajjącym i dzisiaj (po tygodniu) dostałem informację, że przesyłka zostanie doręczona.
Po otrzymaniu maila z informacją o rozwiązaniu sprawy i prośbie o zamknięcie dyskusji zauważyłem że przesyłka została dostarczona, tylko że ja jej nie odebrałem. TO JUŻ KOMPLETNA PORAŻKA !!!
Produkt miał być na prezent - musiałem kupić nowy. I jeszcze fałszywy komunikat o odbiorze, brak możliwości zgłoszenia reklamacji - ktoś wymyślił chory system, życze powodzenia
Zastanawiam się tylko komu zgłosić problem i roszczenie, bo z całą pewnością będę robił zakupy w innym sposób
@Moreandmore cyt,, Miałem już kilka razy problemy z terminem dostawy poprzez DHL,, ....więc powiedz nam co Cię skłoniło do ponownego wyboru tego przewoźnika ?
Prawdopodobnie nie zmieniłem sposobu dostawy rekomendowanego przez Allegro, wcześniej miałem zwykle Inpost i wybrany paczkomat - zwykle wybierał się już automatycznie, i chyba allegro coś namieszało - pewnie przez spór z Inpostem, niech obie szkodzą dalej - widze że niezadowolonych jest dużo więcej
@Moreandmore trzeba uważać ,allegro zmienia formę dostawy , ostatnio widzę ,że często na DHL ...kijowy ten przewoźnik .
To może skoro Allegro tak przekombinowało, to może pomoże w tej sprawie, bo na razie cisza a sprawa wygląda na poważną.
Proszę Allegro o pomoc !!!
@Moreandmore Poprosiłam o interwencję. Wkrótce otrzymasz od nas wiadomość mejlową w tej sprawie.
Właśnie otrzymałem informację od sprzedającego że towar wrócił do ich jako zwrot - nikt nie wie dlaczego, a patrząc na historię przesyłki to wygląda to naprawdę nieprofesjonalnie, proszę o rozważenie zmiany firmy kurierskiej, a z cała pewnością nie narzucanie swoich sposobów dostawy - niezależnie od tego że robicie ogromny kłopot wielu kupującym (a przeglądając fora również sprzedającym), to trochę to wygląda na ograniczanie konkurencji
jak to co --- PAPUGA ! :-)))))
(z reklamy Hepaslimin oczywiście)