anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie jest moja przesyłka?

Client:81802016
#7 Wielbiciel#

1. Dostałam wiadomość, że zamówienie jest do odebrania w paczkomacie.

2. Dostałam wiadomość. że paczkomat jest chwilowo nieczynny.

3. Dostałam wiadomość, że zamówienie jest do odebrania w paczkomacie.

4. Dostałam wiadomość. że paczkomat jest chwilowo nieczynny.

5. Wczoraj (8 września) wieczorem paczkomat był czynny, ale skrytka była pusta.

6. Dzisiaj (9 września) w zakładce "moje zakupy" jest adnotacja, że przesyłka została odebrana

GDZIE JEST MOJA PRZESYŁKA???!!!

oznacz moderatorów
34 ODPOWIEDZI 34

LEW433
#21 Demiurg#

Pytaj sprzedającego, oczywiście zgłosiłeś brak paczki na infolinii?

oznacz moderatorów

Allegro_One
Ekspert Allegro.pl

@Client:81802016 Podaj nam numer przesyłki, o którą chodzi.

oznacz moderatorów

Client:81802016
#7 Wielbiciel#

19e5ba41-4c29-11ee-9446-1f019a3cbeb1

oznacz moderatorów

Client:81802016
#7 Wielbiciel#

Przepraszam, poprzednio podałam numer zamówienia.

Numer przesyłki to A0002JJYR7

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:81802016 Nasz zespół już zajmuje się Twoim zgłoszeniem. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:81802016 Otrzymałam informację, że 2 dni temu w tym rejonie miała miejsce awaria prądu, dlatego wszystkie przesyłki zostały zabrane z automatu. Przesyłki zostaną ponownie umieszczone w automacie. Otrzymasz wtedy wiadomość sms, że przesyłka czeka na odbiór. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:81802016
#7 Wielbiciel#

Przez cały poniedziałek czekałam na jakąkolwiek wiadomość, ale niestety nie otrzymałam żadnej - ani o umieszczeniu przesyłki w automacie, ani o odesłaniu jej do nadawcy.
Naprawdę dziwię się, że tak nieudolna firma istnieje na rynku.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:81802016 Paczka dzisiaj zostanie wydana do doręczenia, zatem dzisiaj lub jutro powinna trafić do automatu. Przepraszamy za utrudnienia! 

oznacz moderatorów

Client:81802016
#7 Wielbiciel#

Co mi po Waszych przeprosinach?!!!
Przy składaniu zamówienia była adnotacja Przewidywana dostawa w punkcie: pt. 8 wrz.
Jest 12 września, godzina 19.00, a ja wciąż nie mam ani przesyłki, ani żadnej o niej wiadomości.
Sytuacja **piiip**yczna!

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:81802016 Rozumiem Twoje poirytowanie związane z terminem dostawy przesyłki. Chciałabym jedynie zauważyć, że tak jak sam zacytowałeś, czas wyświetlany w ofercie jest przewidywany, a nie gwarantowany. Zatem może on ulec zmianie w wyniku przypadków losowych. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:81802016
#7 Wielbiciel#

No właśnie! Po tym czy termin jest dotrzymany poznaje się jakość i renomę firmy. Widać zupełnie Wam na tym nie zależy.

Pogratulować!!!

oznacz moderatorów

Client:81802016
#7 Wielbiciel#

Dzisiaj mamy 13 września - sytuacja bez zmian - ani przesyłki, ani żadnej o niej wiadomości. 
To już 5 dzień oczekiwania!

oznacz moderatorów

Client:81802016
#7 Wielbiciel#

Dodam jeszcze, że wybrany przeze mnie automat paczkowy od soboty 9 września działa bez zastrzeżeń. Codziennie koło niego przechodzę.
Czyżby moją paczkę po prostu ktoś ukradł?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:81802016 Kontaktowaliśmy się już z Tobą w tej sprawie mailowo w zgłoszeniu numer 35885863. Bardzo proszę, abyś oczekiwał na dalsze informacje. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@mdrogeria drekenzes odebrał? 

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@LEW433 "odebrano" taki jest status przesyłki. A skoro klient twierdzi inaczej, to przewoźnik musi ustalić przebieg zdarzeń i ustalić stan faktyczny. Jest to taki status, że każdy jest podejrzany  - sprzedawca, kupujący, przewoźnik i osoby trzecie (np złodziej).

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

@Allegro_One czy jest jakaś opcja na pomoc w odebraniu paczki nr A0002NDIO2, zamówienie 6b7229c0-4db4-11ee-b018-f9648275e378. Klient nie otrzymał kodu, a przy próbie kontaktu z konsultantem nie uzyskał pomocy w odebraniu paczki. Paczka czeka do jutra w boxie, a on nie ma jak jej odebrać bez kodu. konsultant poinformował go, że kod jest w aplikacji, tylko ,że on nie ma jej zainstalowanej i na tym skończyła się zdalna pomoc 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza Ciężko mi powiedzieć, co tutaj się stało. Nie widzę, żadnego kontaktu ze strony kupującego. 🤔 Już zgłosiłam sprawę do zespołu, który skontaktuje się z kupującym. W razie czego przedłużyłam czas na odbiór o 24 godziny. Mam nadzieję, że teraz uda się odebrać paczkę. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów