Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
1. Dostałam wiadomość, że zamówienie jest do odebrania w paczkomacie.
2. Dostałam wiadomość. że paczkomat jest chwilowo nieczynny.
3. Dostałam wiadomość, że zamówienie jest do odebrania w paczkomacie.
4. Dostałam wiadomość. że paczkomat jest chwilowo nieczynny.
5. Wczoraj (8 września) wieczorem paczkomat był czynny, ale skrytka była pusta.
6. Dzisiaj (9 września) w zakładce "moje zakupy" jest adnotacja, że przesyłka została odebrana
GDZIE JEST MOJA PRZESYŁKA???!!!
Pytaj sprzedającego, oczywiście zgłosiłeś brak paczki na infolinii?
@Client:81802016 Podaj nam numer przesyłki, o którą chodzi.
19e5ba41-4c29-11ee-9446-1f019a3cbeb1
Przepraszam, poprzednio podałam numer zamówienia.
Numer przesyłki to A0002JJYR7
@Client:81802016 Nasz zespół już zajmuje się Twoim zgłoszeniem. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.
@Client:81802016 Otrzymałam informację, że 2 dni temu w tym rejonie miała miejsce awaria prądu, dlatego wszystkie przesyłki zostały zabrane z automatu. Przesyłki zostaną ponownie umieszczone w automacie. Otrzymasz wtedy wiadomość sms, że przesyłka czeka na odbiór. 🙂
Przez cały poniedziałek czekałam na jakąkolwiek wiadomość, ale niestety nie otrzymałam żadnej - ani o umieszczeniu przesyłki w automacie, ani o odesłaniu jej do nadawcy.
Naprawdę dziwię się, że tak nieudolna firma istnieje na rynku.
@Client:81802016 Paczka dzisiaj zostanie wydana do doręczenia, zatem dzisiaj lub jutro powinna trafić do automatu. Przepraszamy za utrudnienia!
Co mi po Waszych przeprosinach?!!!
Przy składaniu zamówienia była adnotacja Przewidywana dostawa w punkcie: pt. 8 wrz.
Jest 12 września, godzina 19.00, a ja wciąż nie mam ani przesyłki, ani żadnej o niej wiadomości.
Sytuacja **piiip**yczna!
@Client:81802016 Rozumiem Twoje poirytowanie związane z terminem dostawy przesyłki. Chciałabym jedynie zauważyć, że tak jak sam zacytowałeś, czas wyświetlany w ofercie jest przewidywany, a nie gwarantowany. Zatem może on ulec zmianie w wyniku przypadków losowych.
No właśnie! Po tym czy termin jest dotrzymany poznaje się jakość i renomę firmy. Widać zupełnie Wam na tym nie zależy.
Pogratulować!!!
Dzisiaj mamy 13 września - sytuacja bez zmian - ani przesyłki, ani żadnej o niej wiadomości.
To już 5 dzień oczekiwania!
Dodam jeszcze, że wybrany przeze mnie automat paczkowy od soboty 9 września działa bez zastrzeżeń. Codziennie koło niego przechodzę.
Czyżby moją paczkę po prostu ktoś ukradł?
@Client:81802016 Kontaktowaliśmy się już z Tobą w tej sprawie mailowo w zgłoszeniu numer 35885863. Bardzo proszę, abyś oczekiwał na dalsze informacje.
@mdrogeria drekenzes odebrał?
@LEW433 "odebrano" taki jest status przesyłki. A skoro klient twierdzi inaczej, to przewoźnik musi ustalić przebieg zdarzeń i ustalić stan faktyczny. Jest to taki status, że każdy jest podejrzany - sprzedawca, kupujący, przewoźnik i osoby trzecie (np złodziej).
.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Allegro_One czy jest jakaś opcja na pomoc w odebraniu paczki nr A0002NDIO2, zamówienie 6b7229c0-4db4-11ee-b018-f9648275e378. Klient nie otrzymał kodu, a przy próbie kontaktu z konsultantem nie uzyskał pomocy w odebraniu paczki. Paczka czeka do jutra w boxie, a on nie ma jak jej odebrać bez kodu. konsultant poinformował go, że kod jest w aplikacji, tylko ,że on nie ma jej zainstalowanej i na tym skończyła się zdalna pomoc 🙂
@mikeza Ciężko mi powiedzieć, co tutaj się stało. Nie widzę, żadnego kontaktu ze strony kupującego. 🤔 Już zgłosiłam sprawę do zespołu, który skontaktuje się z kupującym. W razie czego przedłużyłam czas na odbiór o 24 godziny. Mam nadzieję, że teraz uda się odebrać paczkę. 🙂