Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, od 2 dni nie jestem w stanie odebrać przesyłki z paczkomatu Allegro. Po wpisaniu nr. tel. i kodu pojawia się komunikat: wpisz poprawny nr telefonu i kod odbioru. Robiłam to wiele razy, komunikat jest niezmienny. Nie wiem, czy to awaria paczkomatu, czy może błąd popełnił ktoś na wcześniejszym etapie dostarczania przesyłki. Mieliście podobny problem?
@Client:96104149 Skoro paczkomat się komunikuje, to znaczy że działa. Sądząc po treści komunikatów, próbujesz odebrać paczkę z niewłaściwego urządzenia. Sprawdź, czy to na pewno ten paczkomat, wiele z nich jest blisko siebie, i łatwo o pomyłkę.
@Client:96104149 A jesteś pewna ze w tym automacie Allegro One Box jest twoja przesyłka? najlepiej zadzwoń na infolinie- wyjaśnią a mogą także zdalnie otworzyć: 616 306 997
@Client:96104149 przesyłka nr A000RHB8I1czeka na odbiór w punkcie Allegro One, nie w One Boxie. Adres Punktu to:
Allegro One Punkt, Auchan (Punkt obsługi klienta)
Aleja Gen Sikorskiego 13/17
97-300 Piotrków Trybunalski