Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pomoc odnośnie odbioru z paczkomatu.
Nie odebrałam przesyłki a gdy wpisuję nr telefonu i kod odbioru na monitorze jest komunikat będny nr tel lub kodu. Nie otrzymam SMSa powiadamiającego mnie o odbiorze.
Natomiast otrzymałam emaila. W aplikacji w historii zakupu jest droga przesyłki i że przesyłka została odebrana. Ale ja jej nie odebrałam. Proszę o POMOC.
@Client:50599500 Podaj mi numer tej paczki.
A000ANOJO9
@Client:50599500 Poprosiłam o weryfikację tej sprawy.
Dziękuję bardzo będę czekać na info w sprawie. Czy mam poinformować o sprawie sprzedającego?
Poinformuj . Przesyłkę mógł odebrać ktoś kto ma dostęp do Twojej poczty i zna Twój numer telefonu lub kurier włożył do nieodpowiedniej skrytki i ktoś dostał to czego nie zamawiał .
Poza mną nikt nie ma dostępu do moich danych. A włożenie przez kuriera do innej skrytki to nie mój problem i firma powinna być odpowiedzialna za taką pomyłkę. Dodam że przesyłka została opłacona (kwota dość wysoka) i kto poniesie te koszty pomyłki a odbiorca okaże się nieuczciwy??? Powinno być zabezpieczenie podwójne odnośnie odbioru ( email- sms) . Pozostało mnie czekać (ile😱) na finał. Po raz pierwszy mam taką sytuację i... bardzo się zaraziłam do wysyłek taką drogą. Niemoc totalna 😪😪😪
Jeżeli paczka doręczona, to znaczy że kurier przyniósł paczkę do drzwi. Sprawdź na wycieraczce.
To była przesyłka do paczkomatu i nic (sprawdziłam) nie ma pod drzwiami 😪
A przy okazji warto zaapelować do ekspertów @Allegro_One żeby nauczyli tych zatrudnionych języka polskiego. Bo jesli doręczone to znaczy doręczone, a jeśli odbiór z tego "jaszczyka" to inaczej powinno być napisane.
DRAMAT😪😪😪😱😱😱
Czekam na finał - mam nadzieję 👍😱
Tak wiem że tak jest bo taką info mam też w aplikacji.