Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
nadałem zwrot 2 przesyłek 23 marca. Jedna z nich została odebrana po 3 dniach natomiast druga wciąż czeka na łaskawy odbiór przez kuriera i na tę chwilę leżakuje sobie już 3,5 tygodnia … niestety nie zwiększa przez to swojej wartości.
Po pięciodniowym leżakowaniu napisałem na kontakt allegro, gdzie w odpowiedzi zostałem zapewniony że allegro skontaktuje się z firmą logistyczną i kurier przyjedzie odebrać paczkę. Po kolejnych 5 dniach bez zmian, odpowiedziałem na maila z allegro z numerem zgłoszenia … nie raczyli odpowiedzieć. Po kolejnych paru dniach otworzyłem nowe zgłoszenie, pani zapewnia że przesyłka wciąż odpoczywa w paczkomacie i zweryfikuje z firmą logistyczną. Na pytanie co stało z „poprzednią weryfikacją” pani stwierdziła że nie widzi mojego zgłoszenia, rozpłynęło się gdzieś w matrixie. Co parę dni odpowiadam na moje drugie zgłoszenie i za każdym razem trwa weryfikacja, ponaglanie kuriera i firmy logistycznej. Kurier allegro one jeździ po okolicy natomiast chyba zdecydował że poczeka aż przesyłka podwoi swoją wartość.
czy jest tu ktoś w stanie zachęcić kuriera żeby pochylił się nad moją bezcenną przesyłką?
Jak już finalnie zwrot wyruszy do sprzedawcy, może dotrze miesiąc po nadaniu, zgodnie z prawem sprzedający dostanie zwrot po ustawowym terminie. Domyślam się że może odmówić mi zwrotu za zapłacony produkt. Czy allegro w swej łaskawości zwróci mi pieniądze za niedopilnowanie swoich kurierów?
Raczej nikt i nic nie zachęci ale spróbujmy: @Allegro_One @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Thorg6 jeśli zgłosiłeś zwrot w terminie do 14dni od zakupu to masz 14 dni na odesłanie precyzując na wysłanie / nadanie odsylanego produktu a nie na doręczenie tej paczki. Sprzedawca wg prawa nie może odmowić zwrotu kasy za zwrot odesłany w terminie 14dni nie doręczony wiec o to sie nie martw. Sprzedawca natomiast z zwrotem moze się wstrzymać aż nie odbierze paczki, może też doliczyć bezumowne korzystanie z towaru za każdy dzień powyżej 14dni na odesłanie ale musi cię o tym poinformować. Co do zasady powinieneś wnieść reklamację do tego przewoźnika lub allegro i zażądać rekompensaty w gotówce gdyby naliczył ci za bezumowne wykorzystanie albo paczka zaginęła a nawet za odwalenie takiego szajsu jak teraz zakładam jedyną taką szajsowatą opcję czyli pewnie zwrot nadałeś one
Zwrot był przez one boxa a reklamacje 2 zgłosiłam z czego jedna zaginęła
@Thorg6 wystosuj żądanie reklamacyjne konkretne a nie bo się znajdzie. Nie wierzę żeby paczka ze zwrotem leżała miesiąc w onebox bo w większości przypadków oni mają zapchane paczkomaty i cofają np paczki do nadawcy więc nie pozwoliliby se by miesiąc ot tak se leżała