Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:112644082 Skontaktuj się ze sprzedającym > może to on zrobił jakiś błąd w danych
@Client:112644082 Upewnij się, że jesteś przy właściwym paczkomacie 🙂
Te numery są raczej automatycznie dodawane przez allegro do przesyłek. Sprawdź czy system nie podaje błędnego. Mnie np kilka razy zdarzyło się, że w menedżerze numer był np 098765432 Czyli przed numerem było podane 0, a ucinało ostatnią cyfrę. Akurat to wyłapałam ale jakbym nie zauważyła to taki "kwiatek" gotowy. I to zdaje się wina klienta, że ma nie prawidłowy format i allegro że go nie dopilnowało... To chyba najczęstszy błąd z numerem jakby coś...
Sprawdź też czy to na pewno ten paczkomat. Czasem na apkach przeskakują na wcześniej użyty paczkomat i można to przeoczyć.
@AnnaG-Antyki Z automatu są wprowadzane te wysyłane przez allegro ale niekiedy sprzedawca nie ma InPostu a klient domaga się wysyłki tą formą i trzeba samemu wprowadzić podany przez odbiorcę numer telefonu czy adres meilowy. Być może odbiorca jak wspomniał @komis-bell jest przy nie tym paczkomacie co trzeba a co gorzej może jest to zielony automat.
@Client:112644082 Widzę, że udało Ci się już odebrać przesyłkę. 🙂