anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę odebrać przesyłki z zielonego paczkomatu One

-Rowery-z-Dusza-
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, mam problem z odbiorem przesyłki z zielonego paczkomatu. Przy próbie odebrania zarówno po kodzie QR, jak i w sposób tradycyjny wyskakuje mi komunikat "wpisz poprawny nr telefonu i kod odbioru". Jak mogę to zgłosić i gdzie?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@-Rowery-z-Dusza- Upewnij się proszę, że jesteś przy właściwym punkcie - załączam zdjęcie punktu przy sklepie żabka. Kiedy będziesz pod Automatem Paczkowym i problem z odbiorem paczki ponownie się pojawi, to zadzwoń proszę na infolinię 616 306 886 (numer znajdziesz też pod ekranem Automatu) - doradca będzie mógł otworzyć skrytkę zdalnie. 

image (2).png

oznacz moderatorów