Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Nie otrzymałam kodu odbioru paczki. W moich zamówieniach też go nie ma. Co robić?
@Client:41499123 Zgodnie z zaleceniami, dostępnymi na stronie przewoźnika, upewnij się, że nie masz założonej blokady na bramki SMS u swojego operatora komórkowego; nie masz przepełnionej skrzynki odbiorczej w telefonie; nie podałaś błędnego numeru telefonu.
Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z Centrum Obsługi klienta, tel.: 22 33 33 999, e-mail: usluga@orlenpaczka.pl.
A jaka to była przesyłka?
Jeśli paczkomat InPost - to standardowo wysyłają na e-mail i sms. Za to odpowiada
Można sobie z InPost zawrzeć dodatkową umowę na aplikację mobilną - wtedy będziesz mieć powiadomienia tylko przez tą aplikację. To jest dodatkowa umowa, zawarta pomiędzy InPost a użytkownikiem aplikacji i wszelkie reklamacje z niej wynikające należy zgłaszać bezpośrednio do firmy InPost - zgodnie z warunkami zawartej umowy.