anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymalam kodu odbioru

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:41499123
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Nie otrzymałam kodu odbioru paczki. W moich zamówieniach też go nie ma. Co robić?  

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:41499123 Zgodnie z zaleceniami, dostępnymi na stronie przewoźnika, upewnij się, że nie masz założonej blokady na bramki SMS u swojego operatora komórkowego; nie masz przepełnionej skrzynki odbiorczej w telefonie; nie podałaś błędnego numeru telefonu.

Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z Centrum Obsługi klienta, tel.: 22 33 33 999, e-mail: usluga@orlenpaczka.pl.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

A jaka to była przesyłka?

Jeśli paczkomat InPost - to standardowo wysyłają na e-mail i sms. Za to odpowiada 

Można sobie z InPost zawrzeć dodatkową umowę na aplikację mobilną - wtedy będziesz mieć powiadomienia tylko przez tą aplikację. To jest dodatkowa umowa, zawarta pomiędzy InPost a użytkownikiem aplikacji i wszelkie reklamacje z niej wynikające należy zgłaszać bezpośrednio do firmy InPost - zgodnie z warunkami zawartej umowy.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów