anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otworzyla sie skrytka

Client:102504048
#8 Zapaleniec#

NA INFOLINII MUSZE PODAC KOD INPOST.NIEMAM TEGO KODU NIE DOSTALAM SMS.CO BEDZIE Z PACZKA?WRUCI CO NADAWCY?

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

az1rael
#21 Demiurg#

Kod masz na poczcie konta emai jakie podalas do allegro lub w aplikacji ewentualnie smsem mogl przyjdc

oznacz moderatorów

Client:102504048
#8 Zapaleniec#

Nie mam tego kodu.Co bede w takim wypadku?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

A ty odbierasz za kogos czy jestes odbiorca tej paczki?

oznacz moderatorów

Client:102504048
#8 Zapaleniec#

Ja odbiorca

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102504048 podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy. 
Czy to na pewno paczkomat InPost, a nie Allegro One Box?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:102504048 Kod odbioru jest ma mailu, jest w zakladce "Moje zakupy" w ostateczności możesz poprosić sprzedającego o pomoc.

oznacz moderatorów

Client:102504048
#8 Zapaleniec#

W  ZAKLADCE MOJE ZAKUPY NIEMA KODU INPOST

oznacz moderatorów

Client:102504048
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ e68ef976-b061-11ee-af72-37bed499d892

PACZKOMAT ALLEGRO ONE BOX

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102504048 w takim razie zadzwoń proszę na numer:  616 306 997. 
Kod odbioru przesyłki jest w jej szczegółach, wejdziesz tam przez zakładkę Moje zakupy, będzie też widoczny w aplikacji oraz wiadomości e-mail. 
Sam numer przesyłki powinien jednak wystarczyć. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:102504048
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20240113-142200.png

Screenshot_20240113-142218.png

 GDZIE JEST TEN NUMER W ZAKLADCE MOJE ZAKUPY?NA INFOLINII CHCA TEN NUMER KTORY NA DRUGIM SKRINIE

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102504048 to są dwa różne zamówienia i różni przewoźnicy. Przesyłkę od InPost, która jest widoczna na drugim zrzucie już odebrałaś. Zadzwoń proszę na infolinię, nr tel. 616 306 997 i podaj proszę numer: A000BO47H0. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:102504048
#8 Zapaleniec#

Dziekuje

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@Client:102504048 "NA INFOLINII MUSZE PODAC KOD INPOST.NIEMAM TEGO KODU NIE DOSTALAM SMS.CO BEDZIE Z PACZKA?WRUCI CO NADAWCY" 
Jeżeli przesyłka ma status "dostarczona" To odbierze ją osoba która będzie chciała nadać zwrot i otworzy się jej "Twoja" skrytka. 
Należy jak najszybciej skontaktować się z przewoźnikiem aby zablokować daną skrytkę. 

oznacz moderatorów