Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Status mojej przesyłki wygląda tak:
@w_kiwi Dziękuję za pomoc i kontakt. Tak, kontaktowałam się z doradcą, do przewoźnika została wysłana prośba o zwrot paczki do nadawcy. Na razie będę czekać i w najbliższych dniach, mam nadzieję, sprawa się rozwiąże.
@Predinger Oczywiście, daj znać, gdybyś jeszcze potrzebował pomocy. 🙂
Wspomniana dyskusja....sprzed niemal roku. https://spolecznosc.allegro.pl/t5/allegro-one-dla-kupuj%C4%85cych/allegro-one-box-wyznacz-alternatyw...
Nie mogę doczekać się chwili gdy na allegro jedynym prawilnym dostawcą zostanie AllegroONE.
Dla porządku warto odnotować, że po 7 dniach zmagań i korespondencji z trzema (co najmniej) pracownikami Allegro, w dniu dzisiejszym otrzymałam zwrot środków. Jakby nie było jest to pozytyw, zaangażowanym dziękuję za pomoc. 😉
@Predinger chyba śmiech przez łzy, bo ilość czasu jaki trzeba było poświęcić, nerwów i poziom chałtury usługi jest wręcz epicka
@az1rael To nie była suma , przez którą można się rozpłakać. 😁 W trackingu nie było żadnej informacji o zwrocie, przesyłkę zwrócono więc w sposób tajny. 😋😎 Stan na dziś, bez zmian:
Co się dzieje z moimi 2 przesyłkami, bo cały czas jest status w drodze, a jedną od dwóch dni już jest opóźniona.
Numer przesyłek to:
A000EJJJI1
A000EMH4T9.
@Client:118293190 to co zwykle z tymi przesyłkami , nie miałeś do wyboru przewoźnika z lepszą renomą ? .
@Client:118293190 Przesyłki zostały umieszczone w automacie docelowym i czekają na odbiór.