Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odesłałam paczkę ze zwrotem po 7 dniach od odbioru za pośrednictwem Allegro one. Dziś mija 16 dzień od nadania paczki, obecnie, według systemu, znajduje się ona w sławetnym magazynie w Zabierzowie. Teraz pytanie, czy po takim okresie sprzedająca ma jeszcze obowiązek przyjąć zwrócony towar? Kto w takim wypadku powinien oddać mi pieniądze, sprzedająca, czy powinnam domagać się zadośćuczynienia od Allegro?
Odda sprzedający, zakup ze Smartem? Ty masz 14dni na odesłanie od chwili zgłoszenia zwrotu, natomiast sprzedający 14dni od chwili zgłoszenia zwrotu. Minie 14dni a nie otrzymasz środków to wróć tu.
Nie może odmówić, przy zwrocie ze Smarem ty nie jesteś stroną tylko Allegro więc napisz im żeby rozwiązali problem.
@hurysa_2007 odesłałeś w terminie więc może iść i miesiąc ale sprzedawca może się wstrzymać z oddaniem kasy aż nie dotrze do niego paczka
@az1rael Nie może.
@hurysa_2007 Podaj mi proszę numer tej przesyłki.
A000LFMJR9 wg info z systemu od 29.04 kiwa się w oddziale. Czy kurier dotarł chociaż raz do odbiorcy? Po czyjej stronie jest problem, odbiorcy, czy kuriera?
@hurysa_2007 Dziękuję za informacje. Już przekazałam zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Będę Cię informować.
Dzięki za podpowiedzi. Czyli reasumując, czas na zwrot przez sprzedającego pieniędzy minął, w takim wypadku powinnam odpuścić sobie szukanie, gdzie, dlaczego wsiąkła paczusia i szukać rozwiazania w Allegro Protect, czy tak - pytanie do Moderatora/ki
@hurysa_2007 no ...nie do końca UK mówi jasno ,, sprzedawca może wstrzymać wypłatę środków do otrzymania przesyłki zwrotnej ,,
"Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do chwili otrzymania zwracanej rzeczy lub potwierdzenia jej odesłania (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej". Potwierdzenie odesłania jest w historii allegro. Stąd moja myśl. Zobaczę co będzie dalej... W sumie teraz ja nie mam kasy i towaru, sprzedajacy ma kasę, nie ma towaru a allegro ma towar towar...
@hurysa_2007 rozumiem Twoją złość lecz my jako sprzedający aby mieć smarta musimy udostepniać usługe ONE niezaleznie od jej jakości.
Teoretycznie wystarczy dostarczenie potwierdzenia odesłania przedmiotu w praktyce bywa z tym róznie bo do takim potwierdzeniem może byc np potwierdzenia nadania z poczty gdzie są dane : adresata, odbiorcy, waga paczki itd które uwiaryganiają fakt odesłania produktu. Samo zgłoszenie zwrotu czy tracking nie wiem czy może być traktowany jako potwierdzenia nadania danego produktu.
Myśle że tyle wytrzymałaś to warto sie wsztrzymac jeszcze dwa trzy dni ( w weekend sie pewnie nic nie wyjaśni) i zaczekać na wyjaśnieni sytaucji z przesyłką.
My jako sprzedawcy zawsze zwrot środków robimy dopiero kiedy produkt wróci i ocenimy jego stan wiec jeśłi nam by sie zdarzyla sytaucja taka jak Twoja to niestety takze byśmy czekali na wyjaśnienie sytuacji z przesyłką.
@hurysa_2007 tylko że w zwrocie smartem stronami są nadawca allegro a odbiorca sprzedający czyli to według ustawy nie jest dowód nadania przez ciebie paczki bo nie jesteś adresatem / nadawcą