Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Proszę o pomoc w kwestii dostarczenia mojej paczki do Allegro One Box. Pierwsza próba dostarczenia nastąpiła we wtorek, 7.05 - nieudana. Wtedy też, po godz. 19:00 dostałam informację mailową o opcji wybrania innego punktu odbioru - opcja ważna do godz. 22:00 tego samego dnia. W wyznaczonym, dość krótkim oknie czasowym nie sprawdzałam maila i nie wybrałam dodatkowego punktu. Gdy po tym terminie próbowałam to zrobić, cały czas pokazuje mi się informacja, że destynacja przesyłki pozostaje teraz zgodna z pierwotnie wybranym punktem - jednakże, zgodnie ze śledzeniem paczki, żadne próby doręczenia do punktu nie zostały podjęte ani w środę (8.05), ani w czwartek (9.05), ani wczoraj (piątek, 10.05).
W czwartek wieczorem wysłałam wiadomość mailową w tej sprawie do Allegro Kontakt - otrzymałam informację, że wybrany przeze mnie punkt dostawy jest niedostępny i mam wybrać inny, na który niezwłocznie zostanie przekierowana paczka - zrobiłam to wczoraj (piątek, 10.05) ok. 8:00 rano - jednak nadal nie widzę, aby paczka została jakkolwiek przekierowana (nadal widnieje pierwotnie wybrany Allegro One Box jako miejsce docelowe), wciąż nie ma żadnej aktualizacji statusu.
Zawartość paczki to produkty medyczne dla moich zwierząt, które te muszą regularnie otrzymywać - dlatego też bardzo proszę o pilną pomoc w sprawie mojej paczki, bo chciałabym wiedzieć, czy ta paczka jakoś w najbliższych dniach do mnie dotrze, czy też muszę pilnie składać inne zamówienie.
Przesyłka nr: A000M5E5V5
Pierwotnie wybrany punkt: Warszawska 59B, Gdańsk - AL093GD1
Punkt wybrany do przekierowania paczki: Jeleniogórska 21, Gdańsk - AL107GD1
Z góry dziękuję za pomoc w tej sprawie.
@Yennefer9876 Z tego co widzę, to już jesteś w kontakcie mailowym z doradcą. Numer zgłoszenia to 41873311.
Tak, jestem, o czym też wspomniałam. Przy czym odpowiedź udzielona przeze mnie konsultantowi wczoraj rano (ok. godz. 8:00) do tej pory pozostaje bez żadnej odpowiedzi ani działania, mimo deklaracji "bezzwłocznego przekierowania paczki do punktu alternatywnego" po moim wyborze. Dlatego zdecydowałam się na podjęcie tegoż tematu również tutaj.
@Yennefer9876 Przykro mi, ale nie jestem w stanie niczego przyśpieszyć. Muszę Cię prosić o odrobinę cierpliwości.