Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam. Klient otworzył dyskusję ponieważ paczka One Box DPD nie została mu dostaczona. Po konsultacji otrzymaliśmy informacje że paczka została umiesczona w paczkomacie ale klient nie ma kodu odbioru ponieważ konsultant powiedział że nie podałyśmy numeru oraz błędny adres meil. Ale przecież my tego nie podajemy ponieważ etykiety sa automatycznie generowane przez allegro a na tam sa wsztskie dane klienta. na dowod moge powiedziec ze klient zakupil cos 2 dni pozniej i byla przesylka One Box UPS ktota juz dawno zpstala mu dostaczona. Co z tym zrobic.
Nigdzie nie idzie sie dodzwonic ,wszedzie jakies czat boty. Nikt nic nie wie. Poprostu brak slow.
@kadus_ms_fb działamy w tej sprawie. Skontaktujemy się z kupującym, poprosimy jeszcze o chwilę cierpliwości.