anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opóźnienie paczki

MAMY ROZWIĄZANIE!
Artius_Artius
#8 Zapaleniec#

Witam.
Niedawno zamówiłem dwie paczki z dostawą przez Allegro One. Pierwsza z nich przyszła następnego dnia, jednak druga nie doszła do tej pory. Zamówienie miało miejsce 2 lipca. Według aplikacji przesyłka od 3 lipca jest ciągle w drodze. Tak więc, gdzie jest moja paczka @Allegro_One ?

Z góry dziękuję za konkretną odpowiedź.

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Artius_Artius Wszystko się zgadza , skuteczność doręczalności łonów oscyluje w okolicy 50%

oznacz moderatorów
Artius_Artius
#8 Zapaleniec#

Trochę to żałosne.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Artius_Artius masz czas to przejrzyj , praktycznie co drugi wątek na Gadane dotyczy łonów , piszą klienci oraz sprzedawcy , to się dzieje od początku istnienie tej formy dostawy , a nasiliło się jak zmusili firmy do wprowadzenia 

oznacz moderatorów
Artius_Artius
#8 Zapaleniec#

Istnieje jakaś szansa, że ta paczka do mnie przyjdzie, czy raczej mam to pisać na straty? Wgl co teraz robić, reklamacja, czy jak?

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Artius_Artius poproszę osoby ,które mogą conieco zadziałać  @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Ze sprzedawcą kontaktowałeś się w sprawie ?

oznacz moderatorów
Artius_Artius
#8 Zapaleniec#

Jeszcze nie, bo w sumie co może mi powiedzieć sprzedawca? Że wysłał paczkę?

Ale już piszę do sprzedawcy.

Wgl dzięki za pomoc :).

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Artius_Artius od tego należy zacząć , sprzedawca zna , a przynajmniej powinien znać kanały umożliwiające skuteczną interwencję .

oznacz moderatorów
Artius_Artius
#8 Zapaleniec#

Przed chwilą otrzymałem odpowiedź.

Cytując sprzedającego: "Witam, Towar od nas wyjechał 3 lipca przewożnik nie zgłaszał nam póki co żadnych problemów z przesyłką".

Przewoźnik nie zgłasza problemów a paczki nadal nie ma xd.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Artius_Artius kiepska ta odpowiedź bo jak się domyślam nadawcą jest przedsiębiorca ,sugeruję skorzystać z przycisku ,,zgłoś problem z zakupem ,, Masz go w szczegółach zakupu .

oznacz moderatorów
Artius_Artius
#8 Zapaleniec#

Tak właśnie zrobiłem, zgłoś problem z zakupem, wybrałem opcję " nie otrzymałem towaru" i to jest odpowiedź sprzedającego.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Artius_Artius , kontynuuj dyskusję , jutro o tej porze na dole w dyskusji pokarze się przycisk ,, poproś o pomoc ...,, 

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#18 Luminarz#

Musiałyby chyba najpierw istnieć. A teraz dostają odpowiedź, ze mogą reklamować. Jakoś nie widziałam żeby po reklamacji jakaś paczka cofnęła się w czasie i dotarła w terminie....

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Artius_Artius Proszę, podaj numer przesyłki, o którą chodzi. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Artius_Artius
#8 Zapaleniec#

Witam  w_kiwi 
Numer przesyłki: A000T2G859

W dalszej wiadomości ze sprzedającym napisał, że postara się ustalić o co chodzi.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Artius_Artius Zgadza się, jesteśmy w kontakcie ze sprzedającym i staramy się ustalić co się dzieje z przesyłką. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Artius_Artius
#8 Zapaleniec#

Paczka została oznaczona w aplikacji jako zagubiona. Czyżby umarł w butach?

oznacz moderatorów
Artius_Artius
#8 Zapaleniec#

Pierwsze paczka zagubiona, druga dotarła bez problemu. Kupujący bardzo miły. Sprawa wyjaśniona. Nigdy więcej wysyłki przez AllegrOne.

oznacz moderatorów