Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
11 listopada złożyłem 2 zamówienia:
c721df90-807c-11ee-9141-d9ff7953c198
64e4c0f0-807b-11ee-b80f-a517dddc05cb
12 listopada złożyłem kolejne zamówienie:
2f6df750-8140-11ee-ba29-532ae2b2758a
Wszystkie zamówienia z dostawą Allegro One do punktu.
Wszystkie zamówienia zostały odebrane przez kurierów 13 listopada. Od tego czasu status przesyłek się nie zmienia.
Czy możecie coś z tym zrobić?
Od m-cy problem z tym jest i co możecie zrobić?😑
@kcz_toto Dzień dobry. Przepraszamy za utrudnienia. Skontaktujemy się z Przewoźnikiem i wyjaśnimy tę sytuację. Napiszemy do Ciebie wiadomość mejlową, kiedy otrzymamy informacje w sprawie Twoich paczek.
Udało się rozwiązać problem. Paczki były dostarczone do punktu, ale tam ich numery nie zostały wprowadzone do systemu, przez co nie otrzymałem powiadomienia o dostawie.
Po kontakcie ludzi z Allegro udałem się do punktu, gdzie Pani wprowadziła numery przesyłek do systemu UPS, po chwili dostałem kody odbioru i mogłem je odebrać.
Nigdy więcej tej formy dostawy.