Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W sprawie przesyłki A000K2H8U5. Przesyłka dziś rano została umieszczona w paczkomacie, po czym dostałem informację że będzie w punkcie do 15 kwi 10:57. Ale, po 8 godzinach zostaną odesłana z powrotem do nadawcy.
Nie zdążyłem ja odebrać,a bardzo na nią liczyłem przed weekendem.
Dlaczego tak się wydarzyło? Co mogę zrobić w takim przypadku żeby otrzymać moje zamówienie?
@Client:42081506 odstąpić od umowy i zamowić jeszcze raz to samo z wysyłką normalnym przewoźnikiem. Sprzedawca zwroci kasę a ze smartem zamówisz sobie z dostawą za darmo.
Dziwne tam są praktyki, skontaktuj się ze sprzedającym i wyjaśnij sprawę.
@Client:42081506 sprawdziliśmy Twoją przesyłkę i jest do odbioru w automacie, ale za chwilę otrzymasz wiadomość mailową w sprawie tej przesyłki i szczegółowe informacje.
Do tej pory nie dostałem żadnej wiadomości i wciąż nie mam możliwości odbioru mojej przesyłki