anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z przesyłką - Allegro One Box

MAMY ROZWIĄZANIE!
krzycho1995
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

próbowałem się kontaktować za pomocą FB jednak bezskutecznie, a widzę że sporo osób tutaj otrzymuje pomoc w związku z "powtórnie awizowaną" paczką, która miała dotrzeć do Allegro One Box.

  • 24.07.2022 - dokonałem dwóch zakupów
  • 26.07.2022 - paczki miały być do odbioru w Allegro One Box
  • 26.07.2022 - "Termin doręczenia przesyłki został ustalony z odbiorcą" - na pewno nie ze mną
  • 27.07.2022 - "Powtórne awizo"
  • 01.08.2022 - brak jakichkolwiek informacji co się dzieje z paczkami

Czy mogę się dowiedzieć co się dzieje z paczkami? Paczki posiadają numer ALE0000224C8009 oraz ALE0000226BB732

oznacz moderatorów
43 ODPOWIEDZI 43
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Lily1002 obie przesyłki są już umieszczone w automacie paczkowym. Odnotowaliśmy dzisiaj problemy z aktualizacją statusów przesyłek, już pracujemy nad rozwiązaniem. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Lily1002
#8 Zapaleniec#

Faktycznie, jedną już widzę. Dziękuję za tak szybki odzew.
PS, przepraszam za błędy w poprzednim poście, ale poprawić nie miałam jak, bo nie mogłam po niewidomemu drugi raz wejść w pole edycji, żeby literówki zedytować. 😮

oznacz moderatorów
BArtFirma
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry chciałbym się podłączyć pod temat bo mam ten sam problem przesyłka dostarczona do automatu OneBOX w śledzeniu przesyłki po numerze przesyłki widnieje informacja gotowa do odbioru w Aplikacji informacja w drodze i brak numeru kodu do odbioru oraz nie można odebrać przesyłki zdalnie Proszę o pomoc numer przesylki A00205ZIO1

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@BArtFirma tu ta sama sytuacja. Paczka jest już umieszczona w automacie. Niedługo status powinien się zaktualizować, dostaniesz wtedy informację w aplikacji oraz kod odbioru. Przepraszamy za te niedogodności. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
zszerszen
#7 Wielbiciel#

@Allegro_One  czy mogę prosić o pomoc w ustaleniu co dzieje z przesyłką A000JAT337 ? Wczoraj wybrałem adres alternatywny (przepełnienie maszyny) od tego czasu wszystko zawisło... 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@zszerszen Cześć, zainterweniowałam w sprawie tej paczki, powinna ruszyć w drogę jak najszybciej 

oznacz moderatorów
zszerszen
#7 Wielbiciel#

Ok, pożyjemy - zobaczymy, mam potwierdzenie wyboru punktu alternatywnego na e-mailu, a w trackingu cisza...

oznacz moderatorów
zszerszen
#7 Wielbiciel#

@ko_alka cześć, jakieś info co do paczki? Tracking bez zmian, jakichkolwiek informacji brak. Z góry dziękuję za odpowiedź!

oznacz moderatorów
Krzywy_Zlew
#7 Wielbiciel#

@ko_alka czesc czy mozna prosic o pomoc z paczka A000PH1D03. wisi w statusie w drodze od poprzedniego tygodnia

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Krzywy_Zlew poprosiłam o interwencję w tej sprawie u przewoźnika. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
zszerszen
#7 Wielbiciel#

@Allegro_Oneczy można sprawdzić co się dzieje z A000LBTBZ3 ? Niby przekierowana z powodu przeładowania oryginalnie wskazanego punktu odbioru, ale wisi bez ruchu od wczoraj... z góry dziękuję

oznacz moderatorów
Allegro_One
Ekspert Allegro.pl

@zszerszen dyspozycja przekazania przesyłki do alternatywnego punktu zostało poprawnie zapisane w systemie i przesyłka powinna trafić do niego dziś. 

oznacz moderatorów
zszerszen
#7 Wielbiciel#

@Allegro_One  nadal nic. Żenujące to jest - druga taka wtopa w niedługim czasie... Zmieńcie może dostawcę bo nie przewiduję już używania zielonych "paczkomatów", skoro logistyka jest taka słaba

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@zszerszen Bardzo przepraszam za ten czas oczekiwania i proszę o jeszcze chwilę cierpliwości. Pracujemy nad tym, żeby Twoja przesyłka trafiła do Ciebie jak najszybciej. 

oznacz moderatorów
Allegro_One
Ekspert Allegro.pl

@akcesoria-net-pl przepraszamy za wprowadzenie w błąd, skontaktowaliśmy się w tej sprawie ale z kupującym, a także konsultujemy tę sprawę z przewoźnikiem. Gdy tylko otrzymamy informację, przekażemy ją kupującemu w wiadomości e-mail. 

oznacz moderatorów
akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

@Allegro_One kupujący chyba nie zauważył Waszego 'kontaktu', bo właśnie otworzył dyskusję.

oznacz moderatorów
Client:120465398
#7 Wielbiciel#

Proszę o ustalenie losów przesyłek A000I9V2I2 i A000IM86E4. Były w transporcie, ale od tygodnia ich status nie uległ zmianie.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:120465398 Przesyłki są w drodze powrotnej do nadawcy. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:120465398
#7 Wielbiciel#

Tak, są w drodze powrotnej od 12 dni, dlatego jestem zdziwiona, czemu to trwa tak długo.

oznacz moderatorów
Client:120465398
#7 Wielbiciel#

Ponownie proszę o ustalenie losów przesyłek i o interwencję w tej sprawie. A000I9V2I2 i A000IM86E4. Od dwóch tygodni nie wiem, co się z nimi dzieje. Status pierwszej widoczny w serwisie Allegro to odesłana do nadawcy 23 marca. Status drugiej bardzo opóźnionej zmienił się dziś na odebrana mimo, że niczego nie odbierałam. Obie przesyłki od tego samego sprzedawcy, zgłosiłam zwrot przed odebraniem. 

oznacz moderatorów