
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
próbowałem się kontaktować za pomocą FB jednak bezskutecznie, a widzę że sporo osób tutaj otrzymuje pomoc w związku z "powtórnie awizowaną" paczką, która miała dotrzeć do Allegro One Box.
- 24.07.2022 - dokonałem dwóch zakupów
- 26.07.2022 - paczki miały być do odbioru w Allegro One Box
- 26.07.2022 - "Termin doręczenia przesyłki został ustalony z odbiorcą" - na pewno nie ze mną
- 27.07.2022 - "Powtórne awizo"
- 01.08.2022 - brak jakichkolwiek informacji co się dzieje z paczkami
Czy mogę się dowiedzieć co się dzieje z paczkami? Paczki posiadają numer ALE0000224C8009 oraz ALE0000226BB732
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@krzycho1995 z informacji jakie mamy w systemie przesyłki powinny dziś trafić do Automatu paczkowego, konsultujemy jeszcze tą sprawę bezpośrednio z przewodnikiem. Gdy tylko otrzymamy potwierdzenie, skontaktujemy się z Tobę e-mailowo.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Allegro_Onedziękuję za odpowiedź. 5 minut po Państwa odpowiedzi przesyłki dotarły do One Boxa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Allegro_One Poproszę o numer UPS przesyłki ALE000066E7D4D3
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@akcesoria-net-pl Napisz jaki masz problem z tą przesyłką. Postaramy się pomóc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
-
W drodze
2023-02-23, 09:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@akcesoria-net-pl Wyjaśniamy tę sprawę. Wkrótce otrzymasz od nas wiadomość mailową.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobry wieczór. Podłączę się do tematu bo mam podobny.
Zakup 22.02 godz. 14.55
W drodze od 23.02 10.32
Do teraz ani widu ani słychu - a miała być na następny dzień...
PRZEWOŹNIK I NUMER PRZESYŁKI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@don_CarloS Wyjaśniamy już sprawę Twojej przesyłki, ale poprosimy Cię o cierpliwość. Skontaktujemy się z Tobą mailowo, gdy tylko zdobędziemy informacje dla Ciebie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@don_CarloS dostałeś maila od @Allegro_One czy tak jak u mnie 💧

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dostałem z informacją że nie wiadomo gdzie jest przesyłka. Że skontaktują się ze sprzedającym, że poproszą go o kontakt ze mną. A że sprzedający okazał się na prawdę w porządku osobą - to już mam załatwiony temat. Tak więc pomogło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A u mnie cisza, ósmy dzień w drodze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Allegro_One filozoficzne pytanie: ile trwa 'wkrótce'.
A może zamiast rozważań o naturze czasu wg Platona lub Nietzschego numerek UPS?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry
13 lipca nadaliśmy przesyłkę do klienta przez automat Allegro One Box numer wysyłki: Allegro A0000AJL26 przesyłka została odebrana przez kuriera z automatu i przyjęta w oddziale doręczenia i od tej pory nic się nie dzieje. Klient przesyłki nie otrzymał. Co się dzieje z paczką i co mamy powiedzieć klientowi, który już czeka ponad tydzień ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@KsiegarniaBytom złóż proszę reklamację na tę przesyłkę przez ten formularz.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za informację, skontaktowałam się już przez czat i tam Pani napisała, że wyjaśnia co się stało z przesyłką jak ustali to napisze mailowo czekam na informację od niej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@KsiegarniaBytom żeby następnym razem skorzystał z godnego polecenia przewoźnika którym onebox na razie nie jest i się nie zanosi by został

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę o szybką pomoc z moją paczką bo wyjeżdżam a miała być we wtorek. Dalej jest błąd….
A000A5VOM5

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@zakupomania91 na czym dokładnie polega problem?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Allegro_One czy mogę prosić o pomoc w ustaleniu co dzieje z przesyłką A000JAT337 ? Wczoraj wybrałem adres alternatywny (przepełnienie maszyny) od tego czasu wszystko zawisło...
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »