Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry, wybrałam dostawę mojej paczki do Allegro One Box. Wczoraj dostałam komunikat, że do 22:00 muszę wybrać alternatywny punkt odbioru, bo One Box jest przepełniony. Około 21:30 wybrałam w aplikacji jako alternatywę punkt epaka niedaleko mnie i zaakceptowałam, ale chyba wystąpił jakiś błąd, bo nadal pokazuje mi problem z przesyłką i dostawę do tego samego One Boxa. Nie mam już też możliwości przekierowania paczki do innego punktu. Czy moja paczka wróci do nadawcy, czy dostarczą ją do wskazanego One Boxa jak zwolni się w nim miejsce? Czy jest coś co mogę zrobić w tej sytuacji? Poniżej szczegóły historii dostawy:
@themajeramcat wczoraj adres został poprawiony, więc przesyła powinna dzisiaj trafić do wybranego przez Ciebie punktu 🙂
Dziękuję, póki co w aplikacji nic się nie zmieniło i nie dostałam powiadomienia o paczce, ale może jeszcze dzisiaj dotrze.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Paczki nadal nie ma, w aplikacji nic się nie zmieniło, nadal jako miejsce dostawy podany jest One Box. Potrzebuję mojego produktu na jutro, czy jest szansa że gdzieś się w końcu pojawi? Z kimś jeszcze mogę się skontaktować w tej sprawie?
@themajeramcat W aplikacji dane nie zostaną zmienione. Na ten moment tak to działa. Już dopytuję odpowiedni zespół, co się dzieje z przesyłką.
@w_kiwi "W aplikacji dane nie zostaną zmienione. Na ten moment tak to działa."
Czyli de facto nie działa. Wprowadza tylko zamieszanie.
@glenmoranghie prace nad dodaniem takiej opcji w aplikacji trwają, ale w tej chwili nie znamy dokładnej daty, kiedy dokładnie będą dostępne dla naszych użytkowników.
@themajeramcat Widzę, że otrzymałeś już informacje o przesyłce w sprawie mailowej numer 40202087.