anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z przesyłką - odesłana

JK1991
#7 Wielbiciel#

Witam,

W dniu wczorajszym o 6:34 dostałam informację, że przesyłka została wydana do doręczenia (paczkomat allegro). O godzinie 18:36 w historii przesyłki pokazał się komunikat, że nie została ona doręczona i wróciła do oddziału, natomiast w dniu dzisiejszym o godz. 9:26 w historii przesyłki pokazała się adnotacja, że przesyłka została zwrócona do nadawcy. Dlaczego tak się stało? Nie zrezygnowałam z przesyłki, nie dostawałam żadnych informacji mailowo bądź smsowo o problemach z przesyłką, dopiero po uruchomieniu aplikacji i wejściu w "historię" dowiedziałam się o losach mojej paczki. Co dalej zrobić?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@JK1991 Podaj proszę numer przesyłki lub zamówienia, sprawdzę co się stało. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

JK1991
#7 Wielbiciel#

A001E1YMA2

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@JK1991 Dziękuję. Widzę, że przesyłka została zwrócona do nadawcy ze względu na przekroczony gabaryt paczki i nie mogła przez to zostać doręczona do punktu. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

JK1991
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za informację. Czy w takim przypadku nie powinnam dostać jakieś informacji o innym sposobie dostawy? Ewidentnie wina sprzedawcy, ale skoro udostępnił taką opcję dostawy to powinien chyba liczyć się z wymaganymi wymiarami? 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Taaa jasne. Zawsze na sprzedawcę. Zobacz najpierw jakie wymagania mają sprzedawcy, żeby smartem wysyłać i ile tu jest ich protestów. Z onem jest tak że albo udostępniasz to pod przymusem i zbierasz cięgi za winę kogo innego ale sprzedajesz więcej ze smartem; albo nie masz ona, nie masz smarta i sprzedajesz połowę tego co z nim...

Sprzedawca nie ma możliwości wyłączyć tylko boxa, a zostawić kuriera, chyba ze wyłączy wszystkie punkty w danym cenniku. Zresztą Ci co się z tym męczą musieli by wytłumaczyć, ja że smartem wysyłam tylko z prywatnego konta (bo tam wystarczy paczkomat), a na firmowym boję się to włączyć, bo pochowali by mi konto po pierwszych 3-ech wysyłkach z onem... Wystarczy, że włosy stają dęba po regularnym czytaniu tu tematów. Skarg codziennie masa od kupujących po sprzedających, a usługa premiowana podawaniem najlepszych czasów dostawy...

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@JK1991 Dziękuję za Twoją sugestię. Na ten moment nie informujemy o innym sposobie dostawy, informujemy jedynie o zwróceniu przesyłki do nadawcy. W takim przypadku zachęcam do kontaktu bezpośrednio ze sprzedającym, aby ustalić czy nada paczkę ponownie lub zwróci pieniądze. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów