Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o informacje - złożyłam na allegro trzy zamówienia. Dnia 19.03.2024r. przy dwóch zamówieniach z allegro, które były do paczkomatu "allegro one" pojawił mi się komunikat jak w temacie o wyznaczaniu pkt. alternatywnego? Co to oznacza? Dlaczego w przypadku dwóch przesyłek taki komunikat został zastosowany, a trzecia paczka bez problemu została dziś, tj. 19.03.2024 r. (tego samego dnia) włożona do tego samego paczkomatu i mogłam ją bez problemu odebrać? Z czego wynika coś takiego?
@Client:100918307 Podaj proszę numery tych paczek.
Paczka nr 1 - A000I333Y3
Paczka nr 2 - A000I6HMK2
@Client:100918307 Taki komunikat pojawia się, gdy automat lub punkt są przepełnione. Skierowałam zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Wkrótce jeden z naszych doradców skontaktuje się z Tobą w sprawie przekierowania przesyłek. 🙂