Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niedawno zamówiłem drogiego laptopa w sklepie e-zone. Postanowiłem to zwrócić. Otworzyłem spór ze sklepem w aplikacji Allegro i zgodzili się na zwrot pieniędzy w przypadku otrzymania produktu. Laptop przyniosłem do Allegro One Punkt w Tomaszowie 02-08. Od tego czasu nikt go nie odebrał i nie dostarczył do sklepu. Pisałem do supportu kilkadziesiąt razy i za każdym razem odpowiadali mi, że sprawa jest rozpatrywana i czekają na odpowiedź z działu. Myślę, że to nie jest normalne i dlatego chcę zapytać, czy ktoś miał podobną sytuację z Allegro One? Czy wiesz do kogo jeszcze napisać lub zadzwonić?
@pavlokokhan Pojęcia "problem" i "Allegro One" pojawiają się razem niezwykle często 🐭
Ale może nasze panie podejmą interwencję? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Oczywiście ze to nie jest normalne, @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@pavlokokhan bardzo przepraszam, że to tyle trwa. Wczoraj interwencja w punkcie odbioru została ponowiona. Wyjaśniamy z punktem odbioru, na czym polega problem, gdy tylko otrzymamy informacje w tej sprawie, otrzymasz odpowiedź w sprawie nr 43866369.
Już to gdzieś słyszałem, ale wynik to 0,0%. Nadal nie rozumiem dlaczego tak trudno odebrać tę przesyłkę
@la_nika W ogóle nie interesuje Cię reputacja Twojej firmy? Wygląda na to, że gdybyś był zainteresowany, już dawno rozwiązałbyś ten niefortunny problem
@pavlokokhan wszystkie moderatorki to kobiety... podejrzewam że w takiej pracy trzeba mieć ogromną odporność na przejmowanie się problemami stron bo ilość wtop podobnego i większego kalibru jest legendarna
@az1rael Czyli jest dużo osób, których przesyłki po prostu nie są odbierane z punktu?
@pavlokokhan owszem jest kilkadziesiąt postow tygodniowo pt one skopał wybierz sobie odbiór / dostawę / termin dostawy / ost rozwalił zawartość paczki ze zwrotem (byly 2 posty w tym tyg)... więc ekhm ciekawe czy po takim pobycie x dni w blaszaku ten laptop działał będzie na zwrocie u sprzedawcy zakładając ehm że dojedzie cały bo kurierzy paczkami rzucają a za spakowanie odpowiada kupujący
@az1rael Jakie mam szanse, że przesyłka zostanie pomyślnie zwrócona do sklepu i otrzymam zwrot pieniędzy?
@pavlokokhan zawsze jest protect i pamiętaj że to nie wina sprzedawcy jak ci będą wmawiać, tylko tego niedorobionego tworu przewoźnikopodobnego z zielonym logo. Allegro zwyczajnie robi akcje w rodzaju przymuszania sprzedawców na siłę do używania tego czegoś, bo im nie da sprzedawać ze smartem i idzie na ilość, a jakość ma z tyłu. Przykładowo z kurierem w ramach smarta allegro teraz wybiera ci czym dostaniesz paczkę np one dpd poczta polska, a jakoś tak nie ma najlepszego przewoźnika na rynku inpost który odsetek skopanych przesyłek ma bardzo bardzo niewielki taka wojenka allegro vs inpost o rynek wygląda głównie na zrobimy wszystko by im nie dać zarobić.
@la_nika Udało Ci się czegoś dowiedzieć?
@pavlokokhan zgodnie z wiadomością, którą otrzymałeś w korespondencji w sprawie nr 43866369. Sprawa przesyłki zwrotnej jest w dalszym ciągu w trakcie weryfikacji. Gdy tylko Doradca otrzyma informacje, niezwłocznie się z Tobą skontaktuje, a Twój zwrot zostanie uznany.
@pavlokokhan ciekawe czy ten laptop po x dni zielonym tosterze będzie się nadawał do użytku
Jak się w ogóle znajdzie, ktoś mógł go sobie przysposobić.
Przypominam, że nikt nie rozwiązał mojego problemu 😞
Czy możesz podać mi kontakt do osób odpowiedzialnych za moją przesyłkę? Jak długo możesz czekać... To niewłaściwe zachowanie ze strony firmy kurierskiej
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@pavlokokhan przepraszam Cię bardzo za tę sytuację! Wciąż nie otrzymaliśmy odpowiedzi od Punktu, poprosiłam już o pilną interwencję.
@la_nika Czy otrzymałeś odpowiedź? Jeżeli nie, prosimy o podanie numeru telefonu lub innych danych kontaktowych. Sam do nich zadzwonię lub napiszę. Ich zachowanie jest całkowicie niewłaściwe. Czekam już prawie miesiąc i bez rezultatu.
@pavlokokhan zgłoś się do najbliższego komisariatu policji i zgłoś możliwość popełnienia przestępstwa przez @Allegro ONE. Adres ich siedziby do zgłoszenia uzyskasz pod tym kontaktem.
Zadzwoń pod numer: 616 306 886 (pn-sob: 8-22)
Jeśli do końca tygodnia nie zwrócisz mojej paczki do sklepu, zadzwonię na policję. Łamiesz moje prawa i nie dopełniasz nałożonych na Ciebie obowiązków. Musisz być za to odpowiedzialny lub natychmiast rozwiązać mój problem.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_