Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Czy można prosić o przekierowanie nadanej dzisiaj przesyłki na inny punkt odbioru? Numer przesyłki A002F4L453.
nie można
Ale nie ma technicznie takich możliwości? Nikt z obsługi tutaj też nie pomoże? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@NOR-BIT PRÓBUJ szczęścia
@NOR-BIT Przekierowanie jest możliwe tylko w wyjątkowych sytuacjach np. awarii wcześniej wybranego automatu. Nie przekierowujemy paczek na prośbę klientów. Jeśli nie odbierzesz przesyłki w terminie, wróci ona do nadawcy.
Jestem akurat nadawcą i działam w sprawie dla swojego klienta, ale to troszkę słabe, że nie ma możliwości przekierowania przesyłki, kiedy jest ona jeszcze w transporcie do magazynu, gdzie można by ja puścić od razu na inny punkt. W paczkomatach InPost nie ma takiego problemu, można manewrować przesyłką w razie problemów prosto z aplikacji.
Jak mu to coś pomoże to mogą potem o bodajże 2 dni przedłużyć czas na odbiór. Więcej nie ugracie.